מישל פייפר (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
מישל פייפר. אוהבת להתבגר | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

אחרי תקופה לא מוצלחת כל כך בקריירה, מישל פייפר, שלאחרונה חגגה 51, חוזרת ונראה שהיא נהנית מכל רגע. בראיון שמפרסמת סוכנות רויטרס טוענת השחקנית, שהגיעה אמש לפסטיבל הסרטים בברלין לקדם את סרטה החדש "Cheri", כי גיל 50 שחרר אותה.

לדבריה, ככל שהיא מתבגרת היא מקבלת הצעות לתפקידים מורכבים ומעניינים יותר. "סרטים המציגים נשים מבוגרות המנהלות רומנים עם גברים צעירים עדיפים על סרטים בהן נשים צעירות עושות אותו הדבר", טוענת פייפר תוך שהיא מתייחסת לזרם הגובר של סרטים העוסקים בסוגיה דוגמת "נער קריאה" ו"רמז לסקנדל".

"זה צעד בכיוון הנכון", ממשיכה פייפר, "נראה שככל שאני מתבגרת מלהקים אותי מול שחקנים צעירים יותר, אבל לשמחתי ממש לא אכפת לי. אחרי שנים בהן שחקניות מבוגרות התקשו למצוא עבודה בהוליווד, בעוד שחקנים מבוגרים המשיכו לעבוד ללא הפסקה, אני מרגישה שהגיע תורנו ליהנות. אני גם נמצאת עכשיו בתקופה בחיי בה כל מה שמעניין אותי זה לעבוד ללא הפסקה, כך שהכול מסתדר לי מצוין".

כזכור, בין השנים 2003 ל-2007 גזרה מישל פייפר על עצמה פרישה כמעט מוחלטת מתעשיית הקולנוע. היא חזרה לפעילות בקומדיה הכושלת "לעולם לא אהיה האישה שלך", בה גלמה תסריטאית מבוגרת המנהלת רומן עם הכוכב הצעיר של הסדרה לה היא כותבת. ב "Cheri" היא מגלמת פריסאית מזדקנת המתאהבת בבנה של זונת צמרת הנחשבת ל"יריבתה המקצועית" הגדולה ביותר.