ריצארד דין אנדרסון - מקגייוור (צילום: Robert Mora, GettyImages IL)
ריצ'רד דין אנדרסון. האיש שהמציא לנו פטנטים | צילום: Robert Mora, GettyImages IL

טרנד העיבודים הקולנועיים לסדרות טלוויזיה מצליחות נמשך, והמועמדת הבאה בתור: "מק'גייוור" – אותה סדרה שהוקרנה בהצלחה עצומה בין השנים 1985 ל-1992 בכיכובו של ריצ'רד דין אנדרסון. אחרי שבועות ארוכים של שמועות הודיע אמש יוצר הסדרה, לי זלוטוף, כי הוא חובר למפיקה רפאלה דה לורנטיס ליצירת העיבוד הקולנועי.

כוכב הסדרה, אנגוס מק'גייוור, היה בלש פרטי בעל יכולות מדהימות לאלתר פתרונות לכל בעיה שהתעוררה במהלך פעילות שטח. בעיקר התחבבה על הצופים יכולתו לבנות במו ידיו עזרים מתוחכמים מחומרי הגלם הבסיסיים ביותר שנמצאו בהישג ידו, מה שהפך אותו לבתיה עוזיאל של סוף המילניום (ואף העניק השראה לאחד הפרקים המוצלחים ביותר בתולדות הסדרה "זהו זה", בו גילם אבי קושניר את מק'גייוור הזועם הדורש לדעת: "איך אצליח לבנות מטוס קל בלי עטיפה של מסטיק בזוקה"?).

על פי ידיעה המתפרסמת בסוכנות רויטרס, טרם נסגר כותב לגרסה הקולנועית, ואף לא צוין שמו של במאי או שחקן מועדפים. כך שלא ידוע אם ריצ'רד דין אנדרסון, בן 59 כיום, ייטול חלק בגרסה הקולנועית. ההערכה היא שאנדרסון, שכיכב בשנים האחרונות בסדרה "סטארגייט SG-1", יוזמן לפחות להופעת אורח קצרה, כמקובל בגרסאות קודמות של סדרות טלוויזיה שעובדו לקולנוע.