קסמו של הארי פוטר לא דעך עם השנים, להיפך. נראה שהחלטת מנהלי חברת וורנר לדחות מחורף 2008 לקיץ 2009 את יציאת הסרט השישי בסדרה הקולנועית, "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", משתלמת בגדול.

בסוף השבוע האחרון גרף הסרט באולמות הקולנוע ברחבי ארצות הברית 79.4 מיליון דולר בשלושה ימים, ו-159.6 מיליון בסך הכול בחמשת הימים שעברו מאז יצא למסכים. כידוע, בימים אלה כבר מצטלמים ברצף שני הסרטים האחרונים בסדרה, שיתבססו על הספר השביעי והאחרון "הארי פוטר ואוצרות המוות", כך שהנער הקוסם עדיין לא אמר את המילה האחרונה.

הרחק מאחור, במקום השני, משתרך "עידן הקרח 3" עם הכנסות של 17.7 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 152 מיליון. "רובוטריקים 2: הנקמה" הוא עדיין להיט הקופה הגדול של הקיץ במקום השלישי, עם הכנסות של 13.7 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 363.8 מיליון.

ההפתעה של סוף השבוע האחרון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית נמצאת במקום הרביעי. "ברונו" הקומדיה הכה מדוברת מבית היוצר של סשה ברון כהן צונחת מהפסגה, מלווה במקבץ ביקורות מעורבות ותחושת אכזבה כללית של הצופים, וגורפת 8.3 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 49.5 מיליון בלבד בשבועיים.

שתי אכזבות נוספות בדרך לתחתית הטבלה הן דרמת הפשע "אויבי הציבור" עם ג'וני דפ, היורדת השבוע למקום השביעי עם הכנסות של 7.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 79.4 מיליון, וקומדיית הנעורים הכושלת "אני אוהב אותך בת' קופר" עם היידן פנטייר, היורדת למקום העשירי עם הכנסות של 2.6 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 10.2 מיליון בלבד.

אין תמונה

עוד בmakoבידור: הפט שופ בויז נחתו בישראל, לגיא גיאור יש כלי חדש, קרן פלס צריכה את עזרתכם באיך אומרים פטרוזיליה באנגלית, מייקל ג'קסון נרצח, אנסטסיה מירקין מ"הישרדות" התחתנה, משי קלינשטיין פגשה את אמא ריטה לסיבוב שופינג, הטרגדיה מאחורי החיוך של שני כהן ומה מחכה לכם ב"הישרדות 3".

רוצים לזכות בחופשה זוגית? שלחו לנו תמונה של הדבר שאתם לא יכולים בלעדיו ותתחילו לארוז מזוודה.

ומה עם כרטיסים לסרט "סיפור גדול"? ענו על 2 שאלות ואולי תזכו בזוג כרטיסים לסרט החדש בכיכובם של איציק כהן ודביר בנדק.