אין תמונה
ג'ים קארי. כבר לא מושך קהל

בסיומו של סופשבוע דל במיוחד במבקרים בבתי הקולנוע, אומרת ארצות הברית "לא" לג'ים קארי ולקומדיה החדשה "יס מן" בכיכובו, בה הוא מגלם אדם המחליט לשנות את אורך חייו צר האופקים ולהגיד "כן" לכל אתגר חדש. הסרט, שיועד להחזיר את קארי למעמד הקומיקאי המוביל בהוליווד, אמנם כבש את פסגת טבלת שוברי הקופות אך הכנסותיו עומדות על 18.1 מיליון דולר בלבד. הרבה מתחת לציפיות.

קארי יכול להתנחם בעובדה שמצבו של כוכב על נוסף, וויל סמית', גרוע יותר. ב"שבע נשמות", הדרמה החדשה בכיכובו, סמית' הוא פקיד מס הכנסה המחליט לגאול את נשמתו מחטאי עבר מסתוריים בכך שישנה לנצח את חייהם של שבעה אנשים זרים. גם במקרה שלו, תגובת הקהל הייתה צוננת והסרט מתמקם שני בטבלה עם הכנסות של 16 מיליון דולר בלבד. כישלון צורב במונחים של כוכב העל המורגל בשנים האחרונות בתפריט של להיטי ענק בלבד.

למקום השלישי נכנס הסרט המצויר "The tale of despereaux", על עכברון בעל דמיון מפותח ואהבה גדולה לסיפורי אגדות המנודה מבני שבטו ויוצא לגלות את העולם הגדול. מתיו ברודריק, טרייסי אולמן ואמה ווטסון (הרמיוני מסרטי "הארי פוטר") בין המדבבים, והסרט גרף סכום צנוע של 10.5 מיליון דולר. למקום הרביעי יורד סרט האסונות הבדיוני "כשהעולם עמד מלכת", בכיכובו של קיאנו ריבס, הזוכה לביקורות קטלניות וכוחו בקופות דועך בהתאם ל 10.1 מיליון דולר בסוף השבוע ו 48.6 מיליון בסך הכול.

הפתעה לטובה דווקא במקום השמיני בעשירייה הפותחת, עם עלייה מרשימה בהכנסות ל"נער החידות מבומביי", סרטו החדש והמדובר של הבמאי דני בויל ("טריינספוטינג", "28 יום אחרי"). גיבור הסרט, שכבר מעורר באזז אוסקרים מסיבי, הוא נער בן 18 החי ברחובות בומביי ומקבל הזדמנות של פעם בחיים לזכות ב 20 מיליון רופיות בחידון טלוויזיה פופולארי עד שעל סף הזכייה הגדולה הוא נעצר בחשד שרימה את מערכת התוכנית. אחרי הכול, כיצד יכול קבצן נטול השכלה לשלוט בידע כה רחב? האם הוא רמאי ממולח, או גאון בהתהוות? עלייה בכמות בתי הקולנוע בהם מוקרן הסרט הוביל לעליית ההכנסות בהתאם: 3.1 מיליון דולר בסוף השבוע החולף ו 21.1 מיליון בסך הכול.

אין תמונה
ג'ים קארי. כבר לא מושך קהל