אין הפתעות בפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. "השומרים", העיבוד הקולנועי המדובר של הבמאי זאק סניידר לספר הקומיקס המצליח בכל הזמנים אוחז בצמרת עם הכנסות של 55.6 מיליון דולר. לכאורה, שובר קופות. בפועל, אכזבה מסוימת למפיקים שציפו לדלג בקלילות מעל רף ה-60 מיליון כראוי לסרט בו הושקעו על פי השמועות בין 130 ל-150 מיליון דולר. עדיין, עסקינן בסיבה למסיבה. למי שעדיין לא מעודכן, הסרט מתרחש בשנת 1985 בהיסטוריה דמיונית חלופית, ובמרכזו קבוצת גיבורי על המאחדים כוחות לחקור רצח של קולגה וחושפים תוכנית קונספירציה בעלת השלכות קיומיות מרחיקות לכת.

הספתח המסחרר של "השומרים" לא מותיר הרבה מקום לקולגות, לראיה ההפרש האדיר בהכנסות בינו ובין "Madea goes to jail" של טיילר פרי, המפנה את הפסגה אחרי שבועיים לטובת המקום השני והכנסות של 8.8 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 76.5 מיליון בסך הכול. גם "חטופה" של ליאם ניסן מסרב לדעוך, והשבוע מדורג שלישי עם הכנסות של 7.4 מיליון נוספים לסך הכנסות כולל של 118 מיליון דולר.

"נער החידות ממומביי" עדיין נהנה ממשב האוסקרים, למרות ירידה של שלב למקום הרביעי והכנסות של 6.9 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 125.4 מיליון דולר. במפתיע, מהדורת הדי.וי.די מיועדת לצאת כבר בסוף החודש לחנויות בארצות הברית, למרות שהסרט עדיין גורף מיליונים בבתי הקולנוע. יתרת הטבלה שגרתית למדי, וכוללת סרטים וותיקים ("פול בלארט: שוטר בקניון") וכישלונות יחסיים העושים דרכם אל מחוץ לעשירייה ("וידויים של שופוהוליק", "האחים ג'ונאס בהופעה", "Fired up").

אין תמונה
באוצר קושבים לזעקת הסוחרים