אין תמונה
וולברג. התאושש מהחוויה עם שמאלאן

אחרי שספג חבטה מצלצלת לאגו, בדרמת האסונות הכושלת "זה יקרה מחר" של הבמאי אם. נייט שמאלאן, מארק וולברג חוזר לגלם גיבור אקשן גדול מהחיים. "מקס פיין", מותחן הפעולה החדש שלו המבוסס על משחק מחשב פופולארי, מחזיר אותו לראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית עם הכנסות של 18 מיליון דולר בסוף השבוע החולף. וולברג מגלם שוטר קשוח החובר לצעירה יפהפייה (מילה קוניס) במטרה לסגור חשבון עם רוצחיו של שותפו ומשפחתו, אך מגלה שהאויב האמיתי ממתין לו מחוץ לגבולות העולם הטבעי.

למקום השלישי נכנסת הדרמה סוחטת הדמעות "The secret life of bees", המבוססת על ספרה רב המכר של סו מונק קיד, אודות לילי אוונס בת ה-14 הבורחת מביתה בניסיון לגלות פרטים על עברה של אמה המנוחה, ומוצאת בית חם אצל אם שחורה ובנותיה המייצרות דבש למחייתן. דקוטה פנינג (לא, לא נפטרנו ממנה עדיין) היא לילי, ובין בנות המשפחה המאמצת גם קווין לטיפה, ג'ניפר הדסון ואלישיה קיז. הסרט גרף 11 מיליון דולר. במקום הרביעי האכזבה הגדולה של השבוע.

"W" המדובר של הבמאי אוליבר סטון, בו מגלם ג'וש ברולין את נשיא ארצות הברית ג'ורג' וו. בוש, גורף 10.5 מיליון דולר בלבד. סטון, שעשה מאמץ עילאי לסיים את הפקת הסרט לפני שבוש יסיים את כהונתו בבית הלבן, נאלץ להתמודד עכשיו גם עם ביקורות פושרות הטוענות שברולין הופך את בוש מאסון טבע מהלך לדמות חביבה ומגושמת, וניסיונותיו להתמודד עם ג'וב הגדול עליו בכמה מספרים מעוררי אמפתיה יותר מכעס.

גם "גוף השקרים", המותחן הפוליטי החדש של הבמאי רידלי סקוט, הופך רשמית לפלופ מוחץ. השידוך המסקרן בין ליאונרדו די קפריו וראסל קרואו לא מעורר עניין בקרב הקהל, והסרט צונח למקום השישי בטבלה עם הכנסות מאכזבות של 6.8 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 24.4 מיליון.

למקום התשיעי נכנסה קומדיית הנעורים "Sex drive", על בן 18 הפוצח בנסיעה מטורפת לרוחבה של ארצות הברית במטרה לאבד את בתוליו עם אישה שהכיר באינטרנט. מד ההכנסות: 3.5 מיליון. פרט טריוויה מעניין: זה השבוע השני ברציפות שטבלת שוברי הקופות לא כוללת ולו סרט בודד שגרף יותר ממאה מיליון דולר. אכן, המיתון כבר כאן.

אין תמונה
וולברג. התאושש מהחוויה עם שמאלאן