אין תמונה
גארט הדלונד. הדבר הבא?

האם גארט הדלונד, שחקן אלמוני יחסית, הוא השם החם החדש של הוליווד? אתר רויטרס מדווח כי הדלונד, שגילם בעבר תפקידי משנה בסרטים כמו "החוקים של ג'ורג'יה", "אראגון" ו"ארבעה אחים", וכן השתתף בסדרת הטלוויזיה "Friday night lights", לוהק במפתיע לתפקיד הראשי בסרט "טרון 2", ההמשך ללהיט "טרון" משנת 82'. מדובר באחת ההפקות היקרות שיצולמו השנה בהוליווד, בתקציב של 150 מיליון דולר. בסרט המקורי, בהפקת אולפני וולט דיסני, גילם ג'ף ברידג'ס את קווין פלין. מתכנת מחשבים גאון הנשאב אל תוך משחק מחשב שהוא עצמו המציא והופך לדמות במשחק לחיים ולמוות.

הסרט החדש לא יהיה גרסה מחודשת אלא סרט המשך, והדלונד יגלם אדם הנכנס לעולם ממוחשב בניסיון לגלות מה עלה בגורלו של אותו קווין פלין ונקלע לשלל הרפתקאות חדשות. שאר הפרטים על התסריט נשמרים בסודיות מוחלטת, אך ידוע שג'ף ברידג'ס ישוב לגלם את פלין בהופעת אורח.

גארט הדלונד בן ה-24 נולד במיניסוטה והתגלה לראשונה כשגילם את דודנו השש עלי קרב של אכילס (בראד פיט) באפוס ההרפתקאות "טרויה". במאבק על התפקיד הראשי בסרט "טרון" הביס כמה מועמדים נחשבים, בהם ריאן גוסלינג ("היומן") ומייקל סטאהל דייויד ("קלוברפילד"). שחקנים נוספים שכבר לוהקו ל"טרון" הם אוליביה וויילד (הזכורה כאלכס קלי מהסדרה "O.C"), בו גארט, ג'ון הארט וברוס בוקסלייטנר. את "טרון 2" יביים ג'וזף קוזינסקי, שזהו סרטו הראשון באורך מלא, ומפאת המורכבות הטכנית של ההפקה היוקרתית היא מיועדת להגיע למסכים רק בשנת 2011.