אין תמונה
"אווטאר". עוד שבוע, עוד שיא חדש נשבר

"אווטאר" בראש טבלת שוברי הקופות, ולא, אתם לא תקועים בלופ. סרט הפנטזיה ממשיך לשבור שיאים מאז שיצא לאקרנים, וכעת זה רשמי: הוא הסרט הרווחי ביותר שיצא בשנת 2009. "אווטאר" של ג'יימס קמרון גרף השבוע 48.5 מיליון דולר, סך הכל 429 מיליון מאז צאתו לפני ארבעה שבועות ו-1.3 מיליארד בהכנסות מכל העולם, מה שממקם אותו במקום השני בטבלת שוברי הקופות של כל הזמנים – קרוב מאוד לסרטו הקודם של קמרון, "טיטאניק".

גם המקומות השני והשלישי בטבלה נותרו כשהיו בשבועות האחרונים: "שרלוק הולמס" של גאי ריצ'י גרף 16.6 מיליון דולר ואילו "אלווין והצ'יפמנקס 2" גרף 16.3 מיליון. אל מקום הרביעי השתחל סרט הערפדים החדש בכיכובו של איתן הוק, " Daybreakers". הסרט גרף כ-15 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, למרות הביקורות הגרועות המלוות אותו. את החמישייה סוגר "זה מסובך" של מריל סטריפ, עם 11 מיליון בלבד.

במקום השישי נמצאת הקומדיה הרומנטית החדשה "שנה מעוברת", שעתידה להגיע אלינו השבוע. הסרט, בכיכובה של איימי אדאמס, גרף 9.2 מיליון דולר בסופ"ש. אחריו בטבלה " The Blind Side" הבלתי נלאה, שבוע שמיני בטבלה, עם 7.8 מיליון דולר והכנסות של 219 מיליון עד כה. "תלוי באוויר" במקום השמיני, עם 7.1 מיליון דולר בלבד.

במקום התשיעי בטבלה סרט חדש נוסף, " Youth in Revolt", קומדיית נעורים והתבגרות מינית עם מייקל סרה ("סופרבאד", "ג'ונו"), פתח עם נתון מאכזב למדי – רק 7 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. "הנסיכה והצפרדע" סוגרים את הטבלה עם 4.7 מיליון בסוף השבוע החמישי שלהם.

טבלת שוברי קופות 11.1.10
טבלת שוברי קופות