אין תמונה
מתוך נער החידות ממומביי. לא צריך לדאוג

זוכה האוסקר, "נער החידות ממומביי", גרף בסוף השבוע האחרון של לפני האוסקר 8 מיליון דולר נוספים וניצב במקום החמישי. עד כה גרף הסרט 98 מיליון דולר בסך הכול, וכעת אחרי הזכייה יעבור כמובן בלי בעיה את רף 100 המיליון.

בראש הטבלה ניצב טיילר פרי כאשר הקומדיה החדשה שכתב, ביים ובה הוא מככב, "Madea goes to jail", כבשה את פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון עם הכנסות של 41.1 מיליון דולר. פרי עצמו מגלם את דמותה של מדיאה, הסבתא גדולת המימדים וחמת המזג הרודה במשפחתה התימהונית ושכניה האומללים, והפעם בעקבות התפרצות הרסנית נוספת מחליט השופט המחוזי לשלוח אותה למאסר בפועל בתקווה שהכלא ירסן אותה. מדיאה, כזכור, הייתה דמות משנה גונבת הצגה בכמה סרטים קודמים של פרי (הבולט בהם "מיומנה של אישה שחורה מטורפת") והפעם היא עומדת במרכז העלילה. הקהל, כאמור, מגיב בהתלהבות חסרת תקדים ומביא לפרי את ההצלחה המסחרית הגדולה בקריירה שלו עד היום.

לעומת ההצלחה של פרי, המאוכזב הגדול של השבוע הוא דווקא הזוכה הגדול של השבוע שעבר. הגרסה החדשה לסרט האימה "יום שישי ה-13" צונחת מהפסגה למקום השישי בטבלה, עם הכנסות של 7.8 מיליון דולר בלבד לסך מצטבר של 55 מיליון. המסקנה: בשוך ההסתערות הראשונית של הגרעין הקשה של חובבי הז'אנר לא נשארו לסרט מעריצים רבים והוא מאבד גובה במהירות.

לעומת זאת, המותחן "חטופה" בכיכובו של ליאם ניסן מסרב לדעוך, והשבוע הוא שוב במקום השני עם הכנסות של 11.4 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 95.1 מיליון בסך הכול. נראה כי בשבוע הבא יחצה הסרט את רף מאה מיליון הדולר בהכנסות בתחומי ארצות הברית, מה שהופך אותו רשמית ללהיט הקופה הגדול ביותר של ליאם ניסן מאז "רשימת שינדלר" שביים סטיבן שפילברג.

זוכה האוסקר, "נער החידות ממומביי", גרף 8 מיליון דולר נוספים השבוע וניצב במקום החמישי. עד כה גרף הסרט 98 מיליון דולר בסך הכול, וכעת אחרי הזכייה יעבור כמובן בלי בעיה את רף 100 המיליון.

רק כניסה חדשה נוספת אחת נרשמת בעשירייה המובילה של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית השבוע, לקומדיית הנעורים "Fired up" אודות שני בני עשרה שטופי הורמונים המחליטים להתקבל לנבחרת המעודדות של קבוצת הפוטבול בבית ספרם במטרה לבלות את הקיץ במחנה אימונים מוקפים נערות חטובות בלבוש מינימאלי. הסרט גרף 6 מיליון דולר בלבד ומסתפק במקום התשיעי בטבלה.

אין תמונה
מתוך נער החידות ממומביי. לא צריך לדאוג