אין תמונה
לדג'ר. לא יראה את ההצלחה

יותר משנה אחרי מותו הטרגי, נחשפות לראשונה תמונות סטילס מתוך סרטו האחרון של הית' לדג'ר המנוח. מדובר בדרמת הפנטזיה "The Imaginarium of Doctor Parnassus", שביים טרי גיליאם (שעבד עם לדג'ר גם בסרט "האחים גרים" בו כיכב לצד מאט דיימון).

כזכור, לדג'ר מצא את מותו אחרי שנטל בטעות תערובת קטלנית של כדורי שינה וסמי הרגעה בדירתו השכורה בניו יורק. הוא היה אז בשבועות הראשונים לצילומים, ונראה שגיליאם יאלץ להתחיל לעבוד מחדש על ההפקה ולצלם את כל הסצנות מחדש עם שחקן אחר. בדיעבד התברר כי המפיקים החליטו לא רק להשתמש בסצנות המוכנות של לדג'ר, אלא גם להציג אותו במסע היח"צנות המתוכנן ככוכב הסרט.

איך זה יעבוד? התסריטאים שכתבו את דמותו של לדג'ר והעלילה תפצל אותו לשלושה שחקנים שונים שיגלמו אותו בסצנות שלא הספיק להשלים. השלושה הם ג'וני דפ, ג'וד לאו וקולין פארל.

"The Imaginarium of Doctor Parnassus" מתרחש בקרקס נודד דמיוני שבעליו, ד"ר פרנסוס (כריסטופר פלאמר), מציע ללקוחותיו לעבור דרך מראה קסומה לעולמות דמיוניים בהם כל הפנטזיות שלהם מתגשמות. ואולם, מתברר כי המראה היא מתנה שקיבל פרנסוס מהשטן (הזמר טום ווייטס), המגיע אחרי 16 שנים לתבוע את שכרו המובטח: נשמתה של ולנטינה (לילי קול), בתו בת ה-16 של פרנסוס שבדיוק מתאהבת לראשונה בחייה בזר מסתורי בשם טוני (לדג'ר) ואינה ממהרת לנטוש אותו לטובת נצח בגיהינום.

טרם נקבע מועד סופי להפצת הסרט בבתי הקולנוע, אך הכוונה היא לנסות ולהשלים אותו כבר לקראת חג המולד הקרוב.

אין תמונה
הספיק לצלם סצינות בודדות
אין תמונה
הסרט האחרון בהחלט

עוד בmakoבידור: השמעת בכורה לסינגל החדש של יוסי בובליל; לאלי פיניש נולד יורש; אסתי גינזבורג מתגייסת; בראד פיט בדרך לישראל; מה קורה במשלוש בר רפאלי-גיא גיאור-בקי גריפין; אריק אלפר לא מצליח למכור את הג'יפ בו זכה; אלחי רפואה בראיון פרידה מ"כוכב נולד".