אין תמונה
מוסרי. חולם על אדם סנדלר

לפני כשנה הפתיע אדם סנדלר את הביצה המקומית וליהק את עידו מוסרי לקומדיה המצליחה "אל תתעסק עם הזוהן". כעת מתברר שזאת הייתה רק ההתחלה. סנדלר ידוע במנהגו ללהק לסרטיו שחקנים איתם שיתף פעולה בעבר (רוב שניידר, אלן קוברט) - וגם מוסרי נכנס לסבב, כשלוהק לתפקיד בקומדיה החדשה "נולד להיות כוכב", אותה כתב ויפיק סנדלר. 

"אני מאוד שמח ונרגש", אומר מוסרי, וחושף שכבר בביקור של רוב שניידר בישראל לפני כמה חודשים הוא רמז לו שסנדלר כותב תפקיד למידותיו. "שניידר הוא אחד החברים הכי טובים של אדם סנדלר", מסביר מוסרי, "הוא סיפר לי שאדם כותב לי תפקיד ואז גם דיברנו איתו בטלפון והוא אמר שזה אכן קורה. עכשיו זה באמת קורה וזה ממש כיף". 

במרכזה של הקודמיה החדשה, שאגב סנדלר לא ישחק בה, עומד בחור חנון במיוחד, שיום אחד מגלה שהוריו היו כוכבי פורנו גדולים בשנות ה-80. נוכח הגילוי מחליט הנער להמשיך את המורשת והוא נוסע להוליווד להפוך לכוכב פורנו. "זה סרט מאוד משעשע ומצחיק בו אני משחק את המפיק הישראלי", אומר מוסרי, "אם ב'זוהן' שיחקתי בחור טוב דווקא פה הוא נראה די סליזי כזה, מהחבר'ה הפחות סימפטיים בסרט".

מה לך ולפורנו? 
"אני יכול לומר לך שתחום הפורנו לא זר לי לחלוטין".

אפשר לומר שהולך לך בהוליווד? 
"זה תפקיד פחות או יותר באותו סדר גודל שהיה לי בזוהן, תפקיד משנה. אני ממש חדש בהוליווד. היו שנתיים מאוד קשה בהוליווד עם כל השביתות של תסריטאים, כך שיחסית נפלתי על תקופה קצת קשה".

אתה כבר יודע מי ישחק לצידך בסרט?
"בתפקיד הראשי ניקס וורטסון, ששיחק את מייקל החנון ב'זוהן', וגם כריסטינה ריצ'י וסטיבן דורף".

כבר פגשת את שאר השחקנים?
"ראיתי את כריסטינה ריצ'י בראיון לג'יי לנו לפני כמה לילות והיא נראית מתוקה ומקסימה".

תנסה להקסים אותה, אין לך מה להפסיד.
"לא, יש לה חבר גבוה במיוחד, לא נראה לי שהיא תמהר לעזוב אותו בשביל אחד כמוני. אני אנסה להפעיל את קסמיי אבל מקווה שהיא לא תהיה היחידה על הסט כי איתה אין הרבה סיכוי".

אדם סנדלר (צילום: mako)
סנדלר. אדם יקר עם לב רחב | צילום: mako
איך זה לחזור לעבוד עם סנדלר?
"תענוג. הוא בן אדם יקר עם לב רחב. בדיוק התעוררתי עכשיו וחלמתי שאני, הוא ויוסי מרשק ישבנו באיזו מכונית והיו מלא דאחקות וצחוקים, הוא נכנס לי ממש לחלום".

ואגב, מלבד החלומות על סנדלר והוליווד, לעידו מוסרי יש חלום נוסף. "אני מרוכז כרגע במופע ההשקה של אלבום הבכורה שלי, 'משחקי פחד', שיערך ב-1 באפריל בתיאטרון תמונע בתל אביב. עבדתי על האלבום הזה ארבע שנים ובהופעה אני אארח מלא חברים כמו נינט טייב וכהן את מושון".

אדם סנדלר שמע את השירים שלך?
"בטח, השמעתי לו את השירים והוא הגיב בצורה מאוד מקסימה, מאוד פירגן וביום הצילומים האחרון זמזם בלי הפסקה את אחד השירים שלי".