אין תמונה
בנות "סקס והעיר הגדולה". גם המותגים יחזרו

מסתבר שהגיחה של קארי, סמנת'ה מירנדה לשרלוט למסך הגדול לא הייתה סתם סטוץ חד פעמי, וככל הנראה יהיה פה לפחות דייט שני. אחרי חודשים של ספקולציות ושמועות לגבי סיקוול אפשרי, הנה מגיעה הידיעה הרשמית – זה הולך לקרות. ככל הנראה.

איך אנחנו יודעים? קודם כל, כי סמנת'ה אמרה. קים קטרל הופיעה בתכנית אירוח בריטית, וכשנשאלה באופן חד וחלק האם יהיה סרט המשך, היא ענתה לא פחות חד ולא פחות חלק - "כן, יהיה. נעשה אותו בקיץ הבא". ואז היא המשיכה לקשקש על זה שכולם מאוד עסוקים וקשה מאוד לאסוף אותם יחד ולמצוא זמן שנוח לכולם, כמובן, אבל זה לא משנה. אתם כבר יודעים שכשסמנת'ה אומרת דברים, היא מתכוונת לזה בפה מלא. עדיין מפקפקים? אז אפילו נציג של Warner Brothers, חברת ההפקה של הסרט, אישר: "כולם במשא ומתן".

האמת שכבר לפני חודשיים בערך רמז במאי ומפיק התופעה מייקל פטריק קינג שלא הספיק לו והוא רוצה עוד: "זה לא מרגיש לי גמור. נוצר פה פרץ חדש של התלהבות מהדמויות ואם יעלה לי רעיון כיפי ששווה לספר אותו, זו בהחלט תהיה הזדמנות נהדרת לעשות את זה שוב".

הסרט הקודם מבית "סקס והעיר הגדולה", שיצא בקיץ האחרון בכיכובן של כל ארבע השחקניות המקוריות של הסדרה – שרה ג'סיקה פארקר, קים קטרל, סינת'יה ניקסון וקירסטן דייויס, הפך תוך שנייה וחצי ללהיט קופתי ענק עם רווחים של יותר מ-153 מיליון דולר ברחבי העולם. 

עם מספרים כאלה, תודו שפתאום זה לא כזה מפתיע שהקודקודים הגדולים בהוליווד רוצים לעשות את זה איתכם עוד פעם. השאלה האמיתית היא האם אתם מוכנים בכלל להיכנס איתם שוב למיטה, אחרי שאתם כבר יודעים בדיוק מה יש להם להציע.