הבאזז עשה את שלו גם במקרה של "ממזרים חסרי כבוד", אפוס מלחמת העולם השנייה המדמם ומעורר המחלוקת של הבמאי קוונטין טרנטינו בכיכובו של בראד פיט. בסוף השבוע האחרון כבש הסרט, ככל הנראה שובר הקופות הגדול האחרון של קיץ 2009, את פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית עם הכנסות של 37.6 מיליון דולר. הנתון הזה אמנם נמוך יחסית לעומת שוברי הקופות הגדולים של הקיץ אך מדובר בשיא אישי עבור טרנטינו שאף אחד מסרטיו עד לא זכה לפתיחה דומה בקופות.

"ממזרים חסרי כבוד" מוריד מהפסגה, אחרי שבוע אחד, את סרט המדע הבדיוני המדובר "אזור תשע" המסתפק במקום השני ובהכנסות של 18.9 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 73.4 מיליון. גם "ג'י.איי.ג'ו – כוח המחץ" עדיין חי ובועט, והשבוע מדורג במקום השלישי עם הכנסות של 12.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 120.5 מיליון.

במקום השישי כניסה חדשה ל"קצרים", סרט הפנטזיה החדש מבית היוצר של הבמאי רוברט רודריגז (חברו ושותפו הוותיק של קוונטין טרנטינו שהשבוע טעה בגדול וניסה ללכת איתו ראש בראש), על עיירה קטנה שכל דייריה עובדים באותו מפעל ושגרת יומם אינה משתנה לעולם, עד שסלע מוזר הנופל מהשמיים ומתגלגל לידיו של ילד בודד בן 11 הופך את חיי התושבים על פיהם. הסרט גרף 6.6 מיליון דולר בלבד.

כניסה חדשה ופושרת נוספת גם למקום העשירי לקומדיה Post grad בכיכובה של אלכסיס בלדל (שלנצח תיזכר כרורי גילמור מ"בנות גילמור"), כצעירה המסיימת את לימודיה בקולג', אך במקום להגשים את חלומה לשכור לופט מעוצב ולהשיג עבודה נחשקת בהוצאת ספרים יוקרתית היא מוצאת עצמה חוזרת לעיר הולדתה ולבית משפחתה התימהונית. הסרט גרף 2.8 מיליון דולר.

טבלת שוברי קופות
יח``צ: