טום וקונור קרוז (צילום: Noel Vasquez, GettyImages IL)
עם קצת עזרה מאבא. קונור ואבא טום | צילום: Noel Vasquez, GettyImages IL

טוב שיש לאבא קשרים בביזנס? מתברר שכן, אם אבא הוא טום קרוז והביזנס הוא תעשיית הקולנוע. קונור קרוז בן ה-14, בנם המאומץ של טום קרוז וניקול קידמן, מצטרף לצוות שחקנים שרובו צעיר ואלמוני שיובילו את הגרסה הקולנועית החדשה לסרט הפעולה "שחר אדום" משנת 84' בו כיכב פטריק סוויזי.

הסרט, אותו יביים דן ברדלי (את המקור ביים ג'ון מיליוס), מתרחש במציאות אלטרנטיבית בה מסתיימת המלחמה הקרה בכיבוש ארצות הברית בידי כוחות צבא מאוחדים של סין וברית המועצות עד שחבורת בני נוער מחליטה להקים מחתרת שתילחם נגד הפולשים.

בין השחקנים שכבר לוהקו כריס המסוותרת' (שגילם את אביו של קפטן קירק בסצנת הפתיחה לסרט "סטאר טרק"), איזבל לוקאס (הרובוטית החייזרית שניסתה לפתות את שיה לה בוף ב"רובוטריקים 2: הנקמה"), ג'וש הצ'ינסון, ג'וש פק ואדריאן פליקי.

קרוז הצעיר יגלם את דריל, בנו של ראש העיר וחברו הטוב ביותר של רוברט (הדמות שיגלם ג'וש הצ'ינסון), החנון של בית הספר ההופך לגאון הטכנולוגי של המחתרת. צוות השחקנים הצעיר, בהרכב מלא, ישלח בימים הקרובים לחודש אימונים אינטנסיביים במתקן צבאי שיכשיר אותם לקראת תחילת הצילומים בדטרויט בתחילת ספטמבר. "שחר אדום" המחודש יגיע למסכים בסוף 2010.

אגב, הופעתו הקולנועית הראשונה של קונור קרוז הייתה בשנה שעברה, כשגילם תפקיד קטן של וויל סמית כילד בדרמה "שבע נשמות". סמית, שגם הפיק את הסרט, הוא כידוע חברו הקרוב של טום קרוז ממפגשי כת הסיינטולוגיה ובעצמו אב גאה לג'יידן סמית, ההופך לאחד הכוכבים הצעירים העסוקים בהוליווד. לא מעט בזכות הויטמין P של אבא.

עוד במmakoבידור: "הישרדות 3" תעלה ב-29 באוגוסט; רשימת הדרישות של ליידי גאגא; דניאל תבורי נפרד מ"כוכב נולד"; לויקטוריה בקהאם יש קעקוע חדש בעברית; שרית חדד הבריזה לרחוב סומסום; ונסה אלוש בביקיני בים, קובי פרץ ומיקי גבע יוצאים לסיבוב הופעות; שלב מכירת המזכרות של מייקל ג'קסון החל; יהודה לוי מאחר לאירוע של "האלופה 3".