אין תמונה
פיט. של קמרון יותר מעניין

ג'יימס קמרון וקוונטין טרנטינו, מגדולי הבמאים בהוליווד כיום, הולכים ראש בראש בסוף השבוע הקרוב. הסיבה: סרטו החדש של טרנטינו, "ממזרים חסרי כבוד", יוצא למסכים בארצות הברית במקביל לטריילר המדובר באורך רבע שעה, בו ייחשפו לראשונה סצנות מלאות מתוך סרטו החדש של קמרון "אווטאר", שהוא כזכור הראשון שביים מאז "טיטאניק" לפני 12 שנים.

עקרונית, טרנטינו לא אמור להיות מודאג מטריילר, אך מקרה "אווטאר" שונה. על פי דיווחים ראשונים מבתי הקולנוע ברחבי ארצות הברית הצפייה לחזות בסצנות מתוך סרטו החדש של קמרון כה גבוהה, עד שרוכשי כרטיסים מגיעים לקופות ומבקשים לרכוש כרטיסים לסרטים בהם מוקרן הטריילר בלי להתייחס כלל לסרט עצמו.

במאמר מערכת המתפרסם באתר Boxoffice מצוין בין השאר: "הרושם שהותירו כמה קטעים מ'אווטאר' שהוקרנו במסגרת פסטיבל Comic-Con האחרון היה כה חזק, שעצם יציאת הטריילר פוגע קשות בבאזז סביב סרטו החדש של טרנטינו. קהל מעוניין יותר לצפות ברבע שעה מסרטו של ג'יימס קמרון מאשר בשעתיים וחצי של טרנטינו החדש. יש סיכוי סביר שקהל שיצא מהאולמות ביום שישי בערב ידבר רק על 'אווטאר' וכמה הסרט נראה מדהים, ואז יוסיפו: 'אה, וגם החדש של טרנטינו לא רע'".

הסרט "אווטאר" מיועד לצאת לבתי הקולנוע בכל רחבי העולם ב-17 בדצמבר.

עוד ב-mako בידור: ציון ברוך מגיש: כך תהיה כריש כשר; למורן אטיאס מחכה הפתעה לחגים; מורן מזוז עצבנית על שופטי "כוכב נולד"; אילנית לוי לא מתכוונת לחזור לאייל גולן; מייקל ג'קסון עושה קולות של עומד להיקבר ורק ליידי גאגא מנגבת חומוס בסבבה.