אין תמונה
פוסטר הסרט. ההיסטריה של 2009?

האם "ברונו", סרטו החדש והמדובר של סשה ברון כהן, יצליח להתמודד עם ההצלחה הגדולה של להיט הפולחן הקודם שלו, "בוראט"? ככל שמתקרב מועד עלייתו למסכים של הסרט החדש, ב-10 ביולי, מתגברות ההערכות כי האלטר אגו החדש של סשה ברון כהן, כתב אופנה אוסטרי הומוסקסואל מוחצן המגיע לארצות הברית במטרה להפוך לאייקון אופנה ורכילות עולמי, יתקשה לשחזר את הישגיו של כתב הטלוויזיה השני הכי פופולארי בקזחסטן המגיע לארצות הברית לצלם סרט תיעודי על יושביה (ולהתחתן עם פמלה אנדרסון).

עם זאת, בגלל עלות ההפקה הנמוכה יחסית של הסרט נטול האפקטים והכוכבים (פרט להופעות אורח של כמה דוגמנים ומעצבי אופנה מובילים, ושמועות על גיחות של סטינג ובונו בסצנת ההקלטה של שיר צדקה רב משתתפים), אין ספק ש"ברונו" יהיה אחת ההפקות הרווחיות של קיץ 2009, אם לא הרווחי בהם בכל הקשור לעלויות מול הכנסות.

השבוע, במקביל לחשיפת כרזת הפרסום החדשה של "ברונו", מתפרסם גם מאמר באתר התעשייה הנחשב Boxoffice המנבא לסרט, בניגוד לציפיות, כישלון יחסי. "מתוך הקטעים שכבר נחשפו בקדימונים וברשת 'ברונו' עוסק, ברובו, בלעג לעולם האופנה, הסלבריטאים וסטריאוטיפים על הומוסקסואלים", נאמר במאמר, "מה שמבטיח ללא ספק כמה רגעים מצחיקים, אבל מקטין את קהל היעד לעומת 'בוראט' שהצליח להצחיק פחות או יותר כל מי שצפה בו".

כאמור, גם אם "ברונו" ירוויח מחצית מ"בוראט" עתיד סשה ברון כהן לגרוף הון מהסרט החדש, שהוא גם שותף בהפקתו. "בוראט" גרף בזמנו 128.5 מיליון דולר מההקרנות בבתי הקולנוע בארצות הברית בלבד, עוד לפני שהמשיך להרוויח הון מהקרנות והשכרות הדי.וי.די ברחבי העולם.