אין תמונה
יש לך נגעה בשמיים?

עכשיו זה רשמי. הקומדיה "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" היא הלהיט הקולנועי המפתיע ביותר של קיץ 2009. הסרט, שאיש לא ניבא מראש את מימדי הצלחתו, משאיר הרחק מאחור הפקות ענק גדולות תקציב. אחרי כניסה מפתיעה למקום השני בשבוע שעבר הוא כובש בסוף השבוע הנוכחי את פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית עם הכנסות של 33.4 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 105.3 מיליון בשבועיים. הסרט, בכיכובם של ברדלי קופר והת'ר גראהם, מספר על ארבעה חברים המגיעים למסיבת רווקים בלאס וגאס וכצפוי כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש.

"למעלה", סרט האנימציה המצליח של אולפני פיקסר, מפנה את הצמרת אחרי שבועיים אך עדיין חם ובועט עם הכנסות של 30.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 187.1 מיליון דולר. למקום השלישי נכנס "חטיפת רכבת פלהאם 1-2-3", שיתוף הפעולה המדובר בין דנזל וושינגטון וג'ון טרבולטה. טוני סקוט ביים את גרסת האקשן העדכנית למותחן משנות ה-70' על חוטף מתוחכם (טרבולטה) המשתלט על רכבת תחתית בלב מנהטן ודורש סכום עתק תמורת שחרור בני הערובה. וושינגטון הוא קצין האבטחה הוותיק המנסה לעצור אותו. מד ההכנסות: 25 מיליון דולר. לא רע בהתחשב בעובדה שטרבולטה לא השתתף בקידום הסרט, היות והוא עדיין באבל על מות בנו ג'ט מדום לב לפני כמה חודשים.

שני הפלופים הגדולים של סוף השבוע החולף צמודים במקומות החמישי והשישי. וויל פרל הוא רשמית כוכב בצרות, כאשר סרט ההרפתקאות החדש בכיכובו "הארץ האבודה" מוסיף 9.1 מיליון דולר בלבד לסך כולל של 34.9 בשבועיים. הרבה מתחת לציפיות. גרוע בהרבה מצבו של אדי מרפי, שבקיץ שעבר התרסק בענק עם קומדיית הנפל "הכירו את דייב" והשבוע נכשל שוב עם הקומדיה החדשה "תארו לעצמכם", בה הוא מגלם אב טרוד המגלה שבציוריה של בתו הקטנה מסתתרות התשובות לכל בעיותיו הכלכליות. הסרט גרף 5.7 מיליון דולר בלבד.

במקומות השמיני, התשיעי והעשירי מדורגים עוד שלושה סרטים שלא עמדו בציפיות: "שליחות קטלנית: התעוררות", "מלאכים ושדים" ו"קחי אותי לגיהינום". כולם בדרך החוצה מהעשירייה. אכן, קיץ קטלני.

אין תמונה
יש לך נגעה בשמיים?

רוצים 10 ספרים במתנה? בחרו את ספר השנה העברי שלכם ואולי תזכו במארז של עשרה מרבי המכר הגדולים של השנה.

עוד בmakoבידור: עינב בובליל תחגוג יומולדת 24 לבד, בר רפאלי מבלה עם כדורגלן בינלאומי, תמר איש שלום התחתנה, גילי שם טוב ילדה, אסי כהן נפש בסוף השבוע באילת, קבלו את החדשה של ציון ברוך ומה עושה היום שירלי לילו מ"כוכב נולד".