אוסקר 2009 פארידה פינטו שמלה (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
פינטו. תעבוד עם וודי אלן | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

דב פאטל ופרידה פינטו, שני הכוכבים האלמונים בשעתו של "נער החידות ממומביי" של הבמאי דני בויל, לא נשארים מובטלים לאורך זמן. פינטו, שגילמה את לטיקה בסרט גורף האוסקרים, תשתתף בסרטו הבא של וודי אלן לצד נעמי ווטס, ג'וש ברולין ואנטוני הופקינס. הצילומים יחלו באביב, והסרט מיועד לעלות בקיץ 2010.

כזכור, ההצלחה היחסית של "ויקי, כריסטינה, ברצלונה" בקופות בארצות הברית הייתה סוג של קאמבק לבמאי הוותיק, שמאז החליט לצלם בלונדון את המותחן "נקודת שבירה" סרטיו מצליחים בעיקר באירופה.

במקביל גם הכוכב הנוסף של "נער החידות ממומביי", דב פאטל, כבר מצטלם לסרט הפנטזיה החדש של הבמאי אם. נייט שאמאלן ("בלתי שביר"), "The Last Airbender ", המיועד אף הוא לקיץ 2010. הוא יגלם את השריד האחרון בשושלת שליחי אל, החייב לנטוש את אורך חייו חסר האחריות ולמנוע מאנשי ממלכת האש להשתלט על ממלכות המים, האוויר והאדמה.

ביוני הקרוב יעלה למסכים סרטו החדש של וודי אלן, "Whatever works", בו יככבו לארי דייויד, אבן רייצ'ל ווד ופטרישיה קלרקסון. כאמור, הוא מלהק את סרטו הבא שטרם נקבע לו שם סופי במקביל להכנות האחרונות ליציאת "Whatever works" למסכים. פרידה פינטו היא השחקנית האחרונה שלוהקה להפקה.