אין תמונה
טרנטינו. חוזר אחרי הפסקה של 5 שנים

מעריצי קוונטין טרנטינו היכונו. סרטו החדש של הבמאי מעורר המחלוקת ייצא למסכי הקולנוע בארצות הברית ב-21 באוגוסט 2009. כך נמסר רשמית אמש. צילומי הסרט, "ממזרים חסרי תהילה", החלו באוקטובר באירופה בכיכובו של בראד פיט כקצין אמריקני המנהיג חבורה קטנה של חיילי כוחות הברית במשימת התאבדות מאחורי קווי האויב הנאצי במלחמת העולם השנייה.

טרנטינו שואף מזה עשור לצלם את ההפקה השאפתנית, ככל הנראה סרטו היקר ביותר אי פעם, שהיא בעצם גרסה מחודשת לסרטו של הבמאי האיטלקי אנזו קסטליארי משנת 78'. טרנטינו מתאר את ההפקה המתהווה כ"שילוב של מערבוני ספגטי משנות ה-60' וה-70', אלימות גראפית וסצנות רבות המשלבות חלום ומציאות".

"ממזרים חסרי תהילה" יהיה סרטו הראשון באורך מלא של קוונטין טרנטינו מאז האפוס המדמם "להרוג את ביל" על שני חלקיו, בכיכובה של אומה תורמן, משנת 2004. בין לבין ביים את החצי השני בפרויקט הכושל "Grindhouse", הצדעה לסרטי הטראש מהם ספג לראשונה את אהבת הקולנוע, לצד חברו הוותיק הבמאי רוברט רודריגז.

כדרכו, ליהק טרנטינו ל"ממזרים חסרי תהילה" כוכבים מוכרים, שחקנים אלמונים, וכן פנים מיתולוגיות מהעבר. לצד בראד פיט יככבו בסרט דיאן קרוגר ("טרויה", "אוצר לאומי"), בן טיפוחיו הבמאי אלי רות' (סרט האימה "Hostel" שטרנטינו היה שותף בהפקתו), הקומיקאי הקנדי מייק מאיירס, טיל שווייגר, קלוריס ליצ'מן ועוד רבים.