אין תמונה
קארטה קיד. מקום 1

אז את מי אתם מעדיפים, את מדונה או את סידני לאופר? את תיסלם או בנזין? לא, לא טעיתם, אנחנו עדיין ב-2010, אבל מבט חטוף בטבלת שוברי הקופות השבוע עלול לגרום לכם לחשוב שחזרנו בזמן לשנות השמונים העליזות, ושכריות הכתפיים שוב באופנה.

"קראטה קיד", העיבוד לסרט הקאלט מ-1984 בכיכובם של ג'יידן סמית' (הבן של וויל וג'יידה) וג'קי צ'אן, גרף לא פחות מ-56 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים וכבש את המקום הראשון בטבלה.

במקום השני, עם פתיחה מרשימה פחות של 26 מיליון דולר, נמצא העיבוד הקולנועי החדש לסדרת הפעולה הקומית מהאייטיז, "צוות לעניין", בכיכובם של ברדלי קופר, ג'סיקה ביל וליאם ניסן. "שרק לנצח", ההמשכון הרביעי בסדרת האנימציה של דרימוורקס, יורד למקום השלישי אחרי שלושה שבועות בראש הטבלה, עם רווחים של 15.8 מיליון דולר וסך הכנסות של כ-210 מיליון דולר.

הקומדיה " Get Him to the Greek" בכיכובם של ראסל ברנד וג'ונה היל יורדת למקום הרביעי עם 10.1 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלה בקופות. "קילרים" עם אשטון קוצ'ר במקום החמישי עם 8.2 מיליון דולר השבוע, ואילו "הנסיך הפרסי" פותח את החמישייה האחרונה עם 6.6 מיליון דולר וסך הכנסות של 72.3 מיליון עד כה.

במקום השביעי נמצא הסרט לכל המשפחה "מרמדוק", עם שישה מיליון דולר, כחצי מהכנסותיו בשבוע הראשון שלו. "סקס והעיר הגדולה 2" ממשיך להיקבר תחת סופות חול באבו-דאבי ומדרדר למקום השמיני בטבלה בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים, עם הכנסות של 5.5 מיליון דולר בלבד. "איירון מן 2" במקום התשיעי עם 4.6 מיליון השבוע והכנסות של כמעט 300 מיליון דולר בחמישה וחצי שבועות, ואילו " Splice" סוגר את העשירייה בשבוע השני שלו, עם 2.9 מיליון דולר.

אין תמונה
קארטה קיד. מקום 1

>> פפראצי: מעיין מ"הישרדות" בביקיני