גם העובדה שנבחר לפתוח את פסטיבל קאן בשבוע שעבר לא עזרה ל"רובין הוד", העיבוד המחודש של רידלי סקוט למיתוס המוכר, לכבוש את ראש הטבלה השבוע. הסרט, בכיכובם של ראסל קרואו וקייט בלאנשט, גרף 37.1 מיליון בארה"ב והתברג במקום השני בטבלה. על המקום הראשון בטבלה שומר גם השבוע "איירון מן 2", שגרף 53 מיליון דולר נוספים והכניס עד כה כ-212 מיליון דולר תוך עשרה ימים בלבד.

"רובין הוד" לא היה הסרט היחיד שפתח השבוע באמריקה – במקום השלישי בטבלה מתמקם סרט חדש נוסף, " Letters to Juliet" בכיכובם של אמנדה סייפריד ("מאמא מיה", "ג'ון היקר") וגאל גרסיה ברנאל. הסרט גרף 13.8 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. " Just Wright" עם קווין לאטיפה פתח עם 8.5 מיליון ומתמקם במקום הרביעי בטבלה. את החמישייה הראשונה סוגר "הדרקון הראשון שלי", שגורף 5.1 מיליון דולר בסופ"ש השמיני שלו בבתי הקולנוע.

אין תמונה
בלאנשט וקרואו ב"רובין הוד". רק במקום השני

פרדי קרוגר צונח למקום השישי אחרי שבועיים וחצי בלבד, עם 4.7 מיליון וסך הכנסות של 56.1 מיליון דולר עד כה. "דייט לילי" במקום השביעי עם 4 מיליון דולר, ואילו " The Back-up Plan" עם ג'יי לו גורף 2.5 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הרביעי שלו באקרנים.

"פראי ועצבני" במקום התשיעי בטבלה עם 2.3 מיליון והכנסות של 15.1 מיליון בשלושה סופי שבוע, ואת העשירייה סוגר האפוס "התנגשות הטיטאנים" עם 1.3 מיליון דולר וסך הכנסות כולל של 160 מיליון דולר, מאז עלה לפני 6 וחצי שבועות.

אין תמונה
בלאנשט וקרואו ב"רובין הוד". רק במקום השני

>> כאן הכל התחיל: רמי ואלכס חוזרים לזירת הפשע