אין תמונה
ריבס בכשהעולם עמד מלכת. שוב יש לו להיט

אחרי תקופת שפל ממושכת בקריירה, קיאנו ריבס מוביל שוב סרט חדש למקום הראשון במצעד שוברי הקופות בארצות הברית. "כשהעולם עמד מלכת", סרט המדע בדיוני בו הוא מגלם חייזר המגיע לכדור הארץ להציב אולטימאטום קטלני למין האנושי, גרף בסוף השבוע האחרון 31 מיליון דולר. על פניו, סיבה למסיבה. בפועל, אכזבה למפיקים שציפו לרף מכירות כרטיסים שינוע בין 45 ל-50 מיליון דולר. הכול יחסי בחיים.

ריבס מוריד מהמקום הראשון, אחרי שבועיים, את הקומדיה "ארבעה חגי מולד" בכיכובם של ריס וויתרספון ווינס ווהן שגרפה בסוף השבוע 13.3 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 88 מיליון. במקום השלישי להיט הנעורים "דמדומים" גורף 8 מיליון דולר נוספים, וחוצה את רף ההכנסות של 150 מיליון דולר.

למקום השביעי בטבלה נכנסת עוד קומדיית חג מולד, "Nothing like the holidays", בכיכובם של ג'ון לגויזמו, לואיס גוסמן, דברה מסינג, אלפרד מולינה ופרדי רודריגז. העלילה? משפחה היספאנית מתקבצת יחדיו לחגוג את חג המולד, רק כדי לגלות שאבא ואמא עומדים להיפרד. נשמע שחוק לעייפה? כך חשב גם הקהל האמריקני, שהגיב בהכנסות דלות של 3.5 מיליון דולר בלבד.

ולסיום, במקום התשיעי בטבלה: באזז האוסקרים המתקרב עושה חסד עם "מילק", הדרמה האוטוביוגרפית בכיכובו של שון פן ובבימויו של גאס ואן סנט, שמופצת החל מהשבוע ביותר אולמות ברחבי ארצות הברית וחוזרת לעשירייה המובילה עם הכנסות העולות בהתאם ל 2.6 מיליון דולר (7.6 בסך הכול).

אין תמונה
ריבס בכשהעולם עמד מלכת. שוב יש לו להיט