אין תמונה
ארבעה חגי מולד. שבוע שני בראש

לריס וויתרספון יש סיבה טובה להמשיך לחייך. הקומדיה הרומנטית החדשה "ארבעה חגי מולד", בה היא מככבת לצד וינס ווהן, אוחזת שבוע שני ברציפות בפסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית. בסוף השבוע גרף הסרט 18.1 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות מצטבר של 70.8 מיליון דולר.

בסיומו של סוף שבוע תמוה, בו הצליחו רק שני סרטים חדשים להתברג בעשירייה המובילה (וגם הם בשלבים תחתונים), מצליח להיט בני הנעורים ההיסטרי "דמדומים" לטפס שלב מהמקום השלישי לשני, עם הכנסות של 13.1 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 138.5 מיליון בשלושה שבועות. לעומת ההצלחה של "דמדומים" בולט כישלון האפוס הרומנטי "אוסטרליה", מבית היוצר של הבמאי באז לורמן, בכיכובם של ניקול קידמן ויו ג'קמן. הסרט אמנם מטפס שלב למקום הרביעי בטבלה, אך גורף 7 מיליון דולר בלבד וסך ההכנסות הכולל שלו, 30.8 מיליון, רחוק מאד מכיסוי ההשקעה הגדולה.

כאמור, רק שתי כניסות חדשות לעשירייה השבוע. במקום השמיני סרט האקשן "המעניש 2: איזור הקרב", בו מחליף ריי סטיבנסון את תומס ג'יין בתפקיד פרנק קאסל, המחסל הקטלני המקצץ, תרתי משמע, בשורות העולם התחתון ויוצא שוב למאבק יחיד מול רבים בארגון פשע רב עוצמה. הסרט גרף 4 מיליון דולר בלבד.

הדרמה המוזיקלית "קדילק רקורדס", המבוססת על ההיסטוריה של חברת התקליטים המיתולוגית, מסתפקת במקום התשיעי ובהכנסות של 3.5 מיליון דולר, אך מדובר בהפצה מוגבלת של הסרט ב 686 אולמות בלבד ברחבי ארצות הברית והסברה היא שכוחו יגבר בשבועות הבאים. כזכור, בסרט מגלמת ביונסה את הזמרת האגדית איטה ג'יימס.

אין תמונה
ארבעה חגי מולד. שבוע שני בראש