ההמשכון השלישי בסדרת "דמדומים" פתח ברחבי העולם (וגם אצלנו) כבר ביום רביעי שעבר – כיאה לסוף שבוע חגיגי, שמסתיים בחגיגות ה-4 ביולי בארה"ב. העיתוי המיוחד והציפייה של מעריצי "דמדומים" לפרק השלישי, "ליקוי חמה", סייעו להצלחה הקופתית של הסרט, שגרף 161 מיליון דולר בחמישה ימים, מתוכם 69 מיליון בסוף השבוע, שישי עד ראשון.

הנתון הזה, מרשים ככל שיהיה, עדיין לא מהווה שיא עבור פתיחה שכזאת: "דמדומים 2: מולד הירח", למשל, גרף בששת הימים הראשונים שלו 179 מיליון דולר, וזאת מבלי שנפל על חג אמריקני כלשהו. למרות זאת, "ליקוי חמה" תופס השבוע את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. כבוד.

חדשות טובות גם לסרט החדש "איירבנדר: כשף האוויר האחרון", בבימויו של מ. נייט שמאלאן. הסרט גרף בסוף השבוע 40.6 מיליון דולר ובסך הכל 70.5 מיליון מאז שפתח ברביעי, והוא נכנס היישר למקום השני בטבלה. "צעצוע של סיפור 3" ממשיך לשבור קופות גם כשהוא צונח למקום השלישי, עם רווחים של 30.2 מיליון דולר. עד כה גרף הסרט 289 מיליון דולר בשבועיים וחצי.

"מגודלים", הקומדיה החדשה עם אדם סנדלר, יורדת למקום הרביעי אחרי שבוע אחד בלבד עם 18.5 מיליון דולר ו-77 מיליון דולר בעשרה ימים. "כמו יום ולילה", סרטם החדש של טום קרוז וקמרון דיאז, מסיים סופ"ש שני עם 10.2 מיליון דולר במקום החמישי.

את החמישייה האחרונה פותח "קארטה קיד", שגרף השבוע 8 מיליון דולר ו-152 מיליון עד כה. מיד אחריו, אם כי בהפרש ניכר, "צוות לעניין", עם 3 מיליון דולר בלבד. "Get Him to the Greek" עם ג'ונה היל וראסל ברנד במקום השביעי עם 1.2 מיליון השבוע, ואילו "שרק לנצח" יורד למקום התשיעי עם 800 אלף דולר בסוף השבוע השביעי שלו באקרנים.

סרט נוסף של ג'ונה היל, קומדיה עצמאית בשם " Cyrus", הפתיע והשתחל לטבלה במקום העשירי עם 770 אלף דולר בהפצה מצומצמת מאוד.

אין תמונה
עדיין זוכר את התנועות. שון ספרלינג

>> פפראצי: אלין לוי בביקיני