אין תמונה
מתוך דמדומים 2. מקום 1

סוף השבוע האחרון היה סוף השבוע של חג ההודיה האמריקני. עבורם, זה אומר הרבה תרנגולי הודו שחוטים, המון מפגשים משפחתיים וגם אקסטרה שוברי קופות. ולמה זה? כי בניגוד לסופי שבוע אחרים, הסרטים החדשים יצאו לאקרנים ביום רביעי ולא בשישי, כנהוג.

שלושה סרטים חדשים נכנסו לטבלה השבוע, אבל אף אחד מהם לא הצליח להזיז ממקומו את שוכני השלישייה הראשונה - "מולד הירח" עדיין מוביל את הרשימה עם הכנסות של 42.5 מיליון בסוף השבוע השני שלו, סך הכל 231 (!) מיליון דולר. אחריו, הפעם במרחק קטן מאוד, " The Blind Side", שגרף השבוע 40.2 מיליון דולר – כמעט 6 מיליון יותר מהשבוע שעבר. את השלישייה סוגר סרט האסונות "2012" עם 18 מיליון בלבד בסוף השבוע השלישי שלו, וסך של 139 מיליון דולר עד כה. שנאמר – צריך לדעת מתי לשחרר סרט לאקרנים.

במקום הרביעי מתברג סרט חדש, "Old Dogs" שתורגם אצלנו ל"מזל תאומים". מדובר בקומדיה משפחתית בכיכובם של ג'ון טרבולטה ורובין ויליאמס, שמגלמים זוג שותפים לעסקים שבנסיבות משונות מוצאים עצמם מטפלים בזוג תאומים בני שבע. הסרט גרף 24.1 מיליון דולר מאז עלה ברביעי האחרון, מתוכם 16.8 בסוף השבוע.

סרט חדש נוסף שיצא השבוע בארה"ב הוא " Ninja Assassin", שנכנס היישר למקום השישי בטבלה עם 21 מיליון מיום רביעי, מתוכם 13.1 בסופ"ש האחרון. מדובר, אם לא ניחשתם, בסרט אקשן נינג'ות אמיתי, כזה שלא ראינו מאז שטרנטינו עשה מחווה לז'אנר ב"להרוג את ביל".

הסרט החדש האחרון ברשימה הוא " Fantastic Mr. Fox", ששמו עדיין לא תורגם לעברית למרות שנרכש להפצה בארץ. מדובר בעיבוד לספר הילדים של רוהל דהאל, שנעשה בטכניקת סטופ-מושן ובוים על ידי הבמאי ווס אנדרסון. הסרט, בדיבובם של כוכבים כמו ג'ורג' קלוני ומריל סטריפ, גרף 7 מיליון דולר בסוף השבוע ובסך הכל 10.1 מיליון מאז שעלה לאקרנים ביום רביעי. לא נורא, עוד שבועיים שלושה כל צופי הקולנוע בארה"ב כבר יספיקו לראות את "דמדומים 2" ויתפנו לצפות גם בסרטים אחרים.

אין תמונה
מתוך דמדומים 2. מקום 1