אין תמונה
הרשת החברתית. ממשיך לככב

"הרשת החברתית", הסרט בכיכובם של ג'סטין טימברלייק וג'סי אייזנברג על הקמת רשת ה"פייסבוק", ממשיך לככב בראש טבלת שוברי הקופות גם השבוע. הסרט, שגרף 15.5 מיליון בסוף השבוע האחרון, הצליח לעקוף אפילו את הסרט החדש "חיים כמו שמכירים", קומדיה רומנטית עם קת'רין הייגל, שפתחה עם 14.6 מיליון.

אל המקום השלישי נכנס סרט חדש נוסף, "Secretariat". סרט המירוצים גרף בסוף השבוע הראשון שלו 12.6 מיליון דולר. "אגדה עם כנפיים" יורד למקום הרביעי עם 7 מיליון דולר השבוע וסך רווחים של 39.4 מיליון עד כה. סרט אימה חדש של ווס קרייבן, "My Soul to Take" הגיע רק למקום החמישי, לאחר שפתח עם 6.9 מיליון בלבד.

את החמישייה האחרונה פותח "גנב עירוני", שגרף השבוע 6.4 מיליון דולר. ב"וול סטריט" הכסף כבר לא ממש מדבר: אחרי שפתח במקום הראשון לפני שלושה שבועות, הסרט מתמקם במקום השביעי עם 4.6 מיליון בסוף השבוע. " Easy A" יורד למקום השמיני עם 4.2 מיליון דולר ורווחים של 48.1 מיליון עד כה.

במקום התשיעי נמצא המותחן " Case 39" עם רנה זלווגר, שגרף השבוע 2.6 מיליון. את העשירייה סוגרת הקומדיה "רק לא את", עם 2.5 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלה באקרנים.

>>> כמה שטוב שבאת הביתה: אלין ואלישי מתנשקים בשדה התעופה. פפראצי