אין תמונה
אליס בארץ הפלאות. מקום 1

אליס קפצה אל תוך מאורת הארנב, ואמריקה אחריה: בסוף השבוע השני שלו באקרנים, סרטו החדש של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" גורף עוד 62 מיליון דולר וחוצה בקלילות את קו 200 מיליון הדולר, עם סך הכנסות כולל של 209 מיליון עד כה. כמה זמן ייקח לו לשבור את השיא הטרי של "אווטאר", אשר הכנסותיו העולמיות חצו כבר את קו 2.5 מיליארד הדולר? ניחוש שלנו – לא הרבה.

חוץ מאליס המופלאה, ארבעה סרטים חדשים נכנסו לטבלה השבוע. במקום השני, עם 14.5 מיליון בלבד, נמצא " Green Zone", סרטו של פול גרינגראס ("זהות אבודה") בכיכובם של מאט דיימון והשחקן הישראלי יגאל נאור. " She's Out of My League", קומדיה רומנטית חדשה שעלתה השבוע גרפה 9.6 מיליון דולר, ואילו "Remember Me", דרמה בכיכובו של רוברט פטינסון ("דמדומים") גרפה רק 8.3 מיליון בסוף השבוע הראשון שלה באקרנים, ומתמקמת במקום הרביעי בטבלה. את החמישייה הראשונה סוגר "שאטר איילנד" של סקורסזה, עם 8.1 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי שלו בקולנוע וסך הכנסות נאה מאוד של 108 מיליון עד כה.

במקום השישי בטבלה – סרט חדש נוסף, "Our Family Wedding", קומדיה רומנטית בכיכובם של אמריקה פררה ("בטי") ופורסט וויטאקר על זוג מעורב שמנסה לצלוח את החתונה שלהם בשלום. הסרט גרף 7.6 מיליון דולר בפתיחה שלו, מיליון אחד יותר מסרט אחר שאולי שמעתם את שמו, "אווטאר". כן, אחרי 12 שבועות בחמישייה הראשונה, מתוכם שבעה בראש הטבלה, "אווטאר" יורד אל המקום השביעי עם 6.6 מיליון דולר השבוע.

"רחובות ברוקלין", דרמת הפשע עם ריצ'ארד גיר צונחת אל המקום השמיני בשבוע השני שלה בטבלה, עם 4.3 מיליון דולר. "קופ אאוט" ו" The Crazies", כבר שלושה שבועות בטבלה, סוגרים את הרשימה במקומות התשיעי והעשירי עם הכנסות של 4.2 מיליון דולר ו-3.6 מיליון בהתאמה.

טבלת שוברי קופות (צילום: mako)
צילום: mako

>> ג'ניפר אניסטון רוצה מוכנה לחזור לבראד פיט