אין תמונה
הרמוני. הכתובת לירושלמים

מעריצי גיבור הקומיקס המיתולוגי איירון מן, ויש רבים כאלה בהתחשב בעובדה שהסרט גרף 318 מיליון דולר ממכירת כרטיסים בארצות הברית בלבד בקיץ שעבר, יכולים להתמוגג מתמונה רשמית ראשונה של מיקי רורק על סט הצילומים של "איירון מן 2" כשהוא מגלם את הנבל התורן "Whiplash ".

פרטי עלילת "איירון מן 2" נשמרים בסודיות מוחלטת, אך בסדרת הקומיקס Whiplash הוא סוחר נשק רוסי בשם איוון ונקו, המעצב חליפה משלו המעניקה לו כוחות על שאינם נופלים מאלו המעניקה חליפת הברזל למיליארדר טוני סטארק (אותו חוזר לגלם רוברט דאוני ג'וניור), אלא שהוא מוסיף לחליפה שלו שני מתקנים דמויי שוט זרחני בעלי עוצמה קטלנית.

על פי הדלפות מסט הצילומים, מחליט איש עסקים מושחת בשם ג'סטין האמר (סאם רוקוול) לשכור את שירותיו של ונקו כדי שיעצב עבורו את החליפה בניסיונו להתחרות בעסקיו הפורחים של טוני סטארק, אך ונקו מתאהב בכוחותיו החדשים ומחליט לנצל אותם לטובתו האישית. הצילום הרשמי הראשון של רורק מהסרט לקוח מסצנה בה מפגין Whiplash לראשונה את כוחותיו ההרסניים במהלך מרוץ הגרנד פרי השנתי במונקו.

רורק, אחד השחקנים המבוקשים ביותר בהוליווד כיום אחרי הקאמבק המזהיר שלו בשנה שעברה בדרמה "המתאבק" (עליה היה מועמד לפרס האוסקר), היה המועמד המוביל של מפיקי "איירון מן 2" לגלם את הדמות אך קשיים במשא ומתן הכספי מול סוכניו כמעט בטלו ברגע האחרון את השתתפותו בסרט.

"איירון מן 2" יצא למסכים בקיץ 2010, ומלבד דאוני ג'וניור, רורק ורוקוול יככבו בו גם גווינת פלטרו (שתחזור לגלם את פפר פוטס, מזכירתו/אהובתו של סטארק), דון צ'ידל (שיחליף את טרנס הווארד בתפקיד חברו הטוב של סטארק קולונל ג'יימס רודס), סקרלט ג'והנסון (שתגלם את שותפתו של איוון ונקו, נטשה רומנוף המכונה "האלמנה השחורה") וסמואל ג'קסון שיגלם את ניק פיורי.

רוצים 10 ספרים במתנה? בחרו את ספר השנה העברי שלכם ואולי תזכו במארז של עשרה מרבי המכר הגדולים של השנה.

עוד בmakoבידור: קבלו את החדשה של ציון ברוך, נעמי ווטס תבקר בישראל, רז מאירמן בראיון לקראת גמר "המירוץ למיליון", הספרים של דודו טופז, כוכבי האח הגדול VIP מבלים בים, פפראצי: בר רפאלי משחקת טניס, יודה ונינט מחפשים דירה, חיים רביבו מוכר את הבית, הפקת הפסטיגל הציעה לאייל גולן מיליון שקל ומה עושה היום מתן קאופמן מ"כוכב נולד".