2010 כבר הסתיימה, אבל שוברי הקופות שכיכבו בסופה עדיין איתנו, גם ב-2011. האולפנים לא מיהרו להוציא סרטים חדשים בסוף השבוע של הסילבסטר, וכך, השלישייה הראשונה בטבלה נותרה כשהייתה.

במקום הראשון נמצא עדיין "פגוש את הפוקרס", שגרף רווחים של 26.3 מיליון דולר בסוף השבוע. "אומץ אמיתי" של האחים כהן במקום השני עם 24.5 מיליון דולר – ירידה קלה מהכנסותיו בשבוע שעבר - מה שמעלה את סך הכנסותיו עד כה ל-86.8 מיליון וממשיך למתג אותו כסרט המצליח ביותר של שני יוצרי הקולנוע.

במקום השלישי, גם השבוע, נמצא "טרון: המורשת", שגרף בסופ"ש עוד 18.3 מיליון דולר וכבר עומד על הכנסות של 130 מיליון דולר תוך שבועיים וחצי. אל המקום הרביעי מטפס "יוגי דב" עם 13 מיליון דולר, ואילו "סיפורי נרניה: המסע בדורך השחר" סוגר את החמישייה הראשונה עם 10.5 מיליון השבוע.

"פלונטר" של "דיסני" מטפס חזרה אל המקום השישי עם עוד 10 מיליון דולר – וסך הכנסות מרשים במיוחד של 168 מיליון מאז יצא לאקרנים לפני חמישה וחצי שבועות. את המקום השישי חולק גם "פייטר" המוערך עם מארק וולברג, שגרף אף הוא 10 מיליון השבוע בקופות. "מסעות גוליבר" ממשיך לדשדש גם השבוע במקום השמיני עם 9.1 מיליון דולר, וכבר סומן כאכזבה גדולה.

את המקומות האחרונים בטבלה תופסים שני סרטים מדוברים, שמועמדים בקטגוריות היוקרתיות בפרסי גלובוס הזהב והופצו בהפצה מצומצמת עד כה. "ברבור שחור" עם נטלי פורטמן המעוברת גורף 8.5 מיליון ומתברג במקום התשיעי בטבלה.

"נאום המלך" הופץ עד כה בבתי קולנוע ספורים בארה"ב אך מוביל עם 7 מועמדויות בטקס הקרוב. הסרט, בכיכובו של קולין פירת', נכנס השבוע לראשונה לטבלה עם הכנסות של 7.3 מיליון דולר וסך של 22.8 מיליון עד כה.

אין תמונה

>> אנג'לינה ג'ולי: "אף אחד לא אוהב את השם בראנג'לינה"