אין תמונה
דיזל ב"מהיר ועצבני 4". הצלחה גדולה

לידיעת הקוראת גל גדות, אם אכן נהנית כל כך על סט הצילומים של "מהיר ועצבני 4" יש לך הזדמנות לסיבוב נוסף על הקוביות של ווין דיזל. פול ווקר, הכוכב הנוסף של שובר הקופות שגרף 72.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בארצות הברית, מאשר אתמול בראיון רדיופוני לתוכנית MYfm's Valentine את הסכמתו העקרונית להצעה לגלם פעם נוספת את סוכן ה-FBI בריאן או'קונור לצד ווין דיזל כדומיניק טורטו בסרט חמישי בסדרה.

"הסרט הרביעי היה אמור להיות האחרון בהחלט", טוען ווקר, "בתסריט המקורי נראה כאילו סגרו את כל הקצוות, ואני אפילו זוכר שחשבתי לעצמי כשקראתי אותו בפעם הראשונה: 'וואו, אני לא מאמין שהם עשו את זה', אבל בסופו של דבר במהלך הצילומים הסוף השתנה, נשאר פתח להמשך ומתברר שיש רצון של האולפנים לנצל את זה בגלל ההצלחה הגדולה של הסרט. אז כן, ווין דיזל ואני בהחלט מוכנים לתת למעריצים עוד והסרט הבא יצולם כנראה בברזיל".

לשאלה מדוע הסכים לחזור לסרט רביעי בסדרה, ממנה פרש אחרי הסרט השני, טוען ווקר כי "היה חייב את זה למעריצים". לדבריו, כאשר כיכב בסרט השני בסדרה ללא ווין דיזל לצידו נשאל שוב ושוב מדוע דיזל ויתר על הסרט ולא מצא תשובה ראויה. "כשיצא הסרט השלישי בסדרה, 'טוקיו דריפט', נגשו אלי המון אנשים ושאלו: 'למה גם אתה כבר לא שם, מה אתה טוב מדי בשבילנו עכשיו'? זו הייתה הרגשה איומה. כששמעתי שמתכננים סרט רביעי ידעתי שאין לי ברירה ואני חייב להיות שם, ועכשיו אני כבר לא נלחם בזה. כל עוד המעריצים ירצו אותי ב'מהיר ועצבני' אהיה שם".

טרם נקבע מועד לצילומי "מהיר ועצבני 5", אך אתר E online מדווח כי מלאכת כתיבת התסריט כבר החלה במטרה להתחיל צילומים בראשית 2010.