אין תמונה
סטיוארט עם פטינסון. רק ידידים

הצלחתו המסחררת של הסרט "דמדומים", על פי רב המכר של סטפני מאייר, הפכה את קריסטן סטיוארט רשמית לשחקנית הצעירה הלוהטת ביותר בהוליווד. סטיוארט, מתברר, לא ממהרת לוותר על התואר. שבועות ספורים לפני תחילת צילומי סרט ההמשך, "New moon", המבוסס על הספר השני בסדרה, טוענת סטיוארט בראיון כי היא ובן זוגה הקולנועי רוברט פטינסון, המגלמים את בת האנוש בלה סוון ואהוב ליבה הערפד אדוארד קאלן, מוכנים לצלם גם את העיבודים הקולנועיים לספרים השלישי והרביעי שכבר ראו אור. "אנחנו מקווים מאד שנגיע לסרט רביעי", אומרת השחקנית בת ה-18, "אין סיבה שהמעריצים שאהבו כל כך את הסרט הראשון יאבדו פתאום עניין בסיפור".

בראיון שהעניקה לאתר E on line מכחישה סטיוארט את דימוי הפרימדונה שדבק בה, את הטענות לפיהן הביעה בשיחות פרטיות זלזול בסרטי נעורים כמו "דמדומים", את הסברה לפיה היא מתקשה לנהוג באדיבות בגדודי המעריצים הנוהרים אחריה לכל אשר תלך וכמובן את השמועות לפיהן היחסים בינה ובין רוברט פטינסון הם יותר מאחוות קולגות.

"אני אוהבת את המעריצים", טוענת סטיוארט, "ההתלהבות שלהם מחממת את ליבי. זה הכוח המניע הכי חזק שקיים עבורי להמשיך ולעשות את מה שאני עושה. נכון שאני עדיין לא רואה בזה מצב טבעי ש 5,000 ילדים צורחים מחכים לי ליד הבית בכל יום, אבל אני לא שופטת ולא מבקרת אותם. מקסימום חושבת לעצמי: 'זה מטורף'. באשר ליחסים ביני ובין פטינסון, טבעי שכאשר שני שחקנים צעירים נשענים זה על זה לתמיכה יהיה מי שיחשוב שיש ביחסים כאלה יותר מידידות. שנינו יודעים מה טיב היחסים בינינו וזה מספיק, ואני והחבר שלי (השחקן מייקל אנגראנו שכיכב בסרט "הממלכה האסורה" לצד ג'קי צ'אן וג'ט לי, ט.פ) צוחקים על זה".

את הסרט "New moon" יביים כריס וויס ("המצפן המוזהב"), והוא עתיד להגיע למסכים כבר בסוף 2009. מה שיחייב את ההפקה ללו"ז צפוף במיוחד של צילומים ועריכה. בסרט ההמשך ייפרדו דרכיהם של שני האוהבים, מה שיותיר אותם שבורי לב. אדוארד, המאמין שבלה נהרגה בקפיצה ממצוק, אף יצא לאיטליה במטרה לשים שם קץ לחיי הנצח שלו.