כצפוי, סשה ברון כהן עושה זאת בגדול בסוף השבוע החולף בבתי הקולנוע בארצות הברית. "ברונו", הקומדיה החדשה בכיכובו בה הוא מגלם כתב אופנה אוסטרי הומוסקסואל מוחצן המגיע לאמריקה ומצליף בתושביה הן בענייני אופנה והן בענייני הומופוביה ומוסר כפול, כבשה את פסגת טבלת שוברי הקופות עם הכנסות של 30.4 מיליון דולר.

"ברונו" הצליח לעקוף, גם אם במעט, את הספתח של "בוראט" מלפני שלוש שנים. הקומדיה הקודמת בכיכובו של סשה ברון כהן גרפה אז 26.8 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלה על המסכים. מה שמוכיח שקמפיין היח"צנות המסיבי לסרט אכן עשה מלאכתו נאמנה.

בעקבות "ברונו" המצליח אך דל התקציב (יחסית), משתרכים שני שוברי הקופות הגדולים "עידן הקרח 3" במקום השני, עם הכנסות של 28.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 120.5 מיליון ו"רובוטריקים 2: הנקמה" במקום השלישי, עם הכנסות של 24.2 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 339.2 מיליון. עדיין שובר הקופות הגדול של קיץ 2009.

"אויבי הציבור", דרמת המתח בכיכובם של ג'וני דפ וכריסטיאן בייל, מאבדת גובה במקום הרביעי עם הכנסות של 14.1 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 66.5 מיליון. האכזבה הגדולה של סוף השבוע החולף נמצאת במקום השביעי, כניסה חלשה לקומדיית הנעורים "אני אוהב אותך בת' קופר", בכיכובה של היידן פנטייר ("גיבורים") כמלכת הכיתה המופיעה במפתיע בפתח ביתו של החנון של התיכון, אחרי שזה התוודה על אהבתו אליה ביום האחרון ללימודים, ומציעה לו בילוי בלתי נשכח ללילה אחד. הסרט גרף 5 מיליון דולר בלבד.

אין תמונה