שבועות לא קלים עוברים על בתי הקולנוע בארה"ב, ואפילו שוברי הקופות לא ממש מגרדים את הציפיות של מפיצי הסרטים. השבוע, על פי ההערכות, עשרת הסרטים הראשונים בטבלה הרוויחו יחד כ-64 מיליון דולר, הסכום הנמוך ביותר מאז סוף השבוע הראשון בספטמבר, 2008.

סרט חדש אחד בכל זאת הצליח לכבוש את ראש הטבלה: מדובר ב"האויב שבפנים: החיים שאחרי", הסרט החדש בסדרת סרטי הזומבים בכיכובה של מילה גובוביץ'. הוא גרף כ-27.7 מיליון דולר בארה"ב בסוף השבוע הראשון שלו, מה שמיקם אותו בראש הרשימה. אגב, הסרט הקודם בסדרה, "האויב שבפנים: ההשמדה" פתח עם 23.7 מיליון לפני שנתיים. הסרט גרף בסופו של דבר רווחים של 146 מיליון דולר מסביב לעולם.

במקום השני והרחק מאחור נמצא " Takers", בשבוע השלישי שלו ברציפות במקום זה בטבלה, עם 6.1 מיליון דולר. "האמריקאי" עם ג'ורג' קלוני צונח אל המקום השלישי לאחר שבוע אחד בפסגה, עם רווחים מאכזבים של 5.9 מיליון בלבד.

במקום הרביעי – " Machete" של רוברט רודריגז, עם 4.2 מיליון דולר השבוע. את החמישייה סוגר גם השבוע "הולכים רחוק" עם דרו בארימור, שגרף 3.8 מיליון דולר.

במקום השישי, " The Other Guys" שמדורג השבוע מקום אחד גבוה יותר, אך יורד ברווחים וגורף רק 3.6 מיליון. לא הרחק מאחור נמצא " The Last Exorcism", רק לפני שבועיים בראש הטבלה וכעת במקום השביעי עם 3.5 מיליון דולר.

"בלתי נשכחים" במקום השמיני עם 3.3 מיליון, ואילו "התחלה" הוותיק בטבלה במקום התשיעי עם 3 מיליון דולר ורווחים מצטברים של כ-282 מיליון בארה"ב בשמונה וחצי שבועות. את הרשימה סוגר "לאכול, לאהוב, להתפלל" עם 2.9 מיליון בקושי, ורווחים מאכזבים של 75 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים לפני חמישה שבועות.

אין תמונה

>> תחרות הבמאי המצטיין יוצאת לדרך