נטלי פורטמן  (צילום: רויטרס)
פורטמן. יש לה סיבה לחייך | צילום: רויטרס

נטלי פורטמן ובראד פיט מיועדים להופיע יחד לראשונה על המסך הגדול בדרמה חדשה המבוססת על ספר שטרם יצא לאור, אך הזכויות לעיבוד הקולנועי שלו כבר נרכשו. שמו הזמני של הפרויקט הוא "Important Artifacts". פיט יגלם צלם בשנות ה-40 לחייו, ופורטמן תהיה כתבת טור פופולארי על אוכל במגזין יוקרתי בשנות ה-20 שלה. איך מצטלבות דרכיהן של השניים? באמצעות קטלוג מכירה פומבית המתגלגל לידיהם, כל אחד בנפרד, ורשימת החפצים מחזירה אותם לרגעים משמעותיים בחייהם.

ההתלהבות של פיט ופורטמן מהפרויקט כה גדולה, עד שהשניים כבר סיכמו ביניהם להיות שותפים גם בהפקה. מה שיעניק להם שליטה אמנותית מלאה בפרויקט, כולל בחירת הבמאי והשחקנים הנוספים. טרם נקבע לוח הזמנים לתחילת הצילומים היות וגם פיט וגם פורטמן מחויבים להשלים ולקדם שני סרטים חדשים לפני שיתפנו.

פיט מתכונן למסע יחסי הציבור לסרטו המדובר של קוונטין טרנטינו "ממזרים חסרי תהילה" בכיכובו, ובמקביל מצטלם לסרטו הבא של הבמאי המוערך טרנס מאליק "The Tree of Life". פורטמן תתחיל לקדם בקרוב את הדרמה "אחים" שביים ג'ים שרידן, בו היא מופיעה לצד ג'ייק גילנהול ומסיימת להצטלם לקומדיה "Love and Other Pursuits ". כך או אחרת, נראה שבביקור המולדת הבא אצל המשפחה בארץ כבר יהיו לפורטמן הרבה סיפורים חדשים מעניינים.