אחרי פתיחה מצוינת בשבוע שעבר, "שאטר איילנד" של מרטין סקורסזה עם ליאונרדו דיקפריו שומר על מקומו בראש הטבלה. הסרט גרף בסוף השבוע האחרון 22.2 מיליון דולר בארה"ב ובסף הכל 75.1 מיליון עד כה. בדרך לפסגה ניצח "שאטר" שני סרטים חדשים שיצאו השבוע לאקרנים – אחד מהם הוא "קופ אאוט", קומדיית פעולה של הבמאי קווין סמית' בכיכובם של ברוס וויליס וטרייסי מורגן, שגרפה 18.6 מיליון דולר בקופות, והתברגה במקום השני.

סרט חדש נוסף שעלה השבוע הוא "The Crazies", רימייק לסרט האימה של ג'ורג' רומרו משנת 1973. הסרט, שעוסק בעיירה בארה"ב שתושביה נפגעו מנשק ביולוגי והופכים לזומבים מטורפים, גרף 16.5 מיליון דולר ונכנס הישר אל המקום השלישי.

"אווטאר" מיודענו, שכבר חוגג שבוע 11 בטבלה, מסתפק השבוע "רק" במקום הרביעי עם הכנסות של 14 מיליון דולר נוספים, לאחר שחצה את קו 700 מיליון הדולר בארה"ב. את החמישייה הראשונה סוגר "פרסי ג'קסון וגנב הברק" עם 9.8 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו בטבלה.

"יום האהבה" יורד למקום השישי עם 9.5 מיליון דולר וסך הכנסות מרשים של 100 מיליון עד כה. "ג'ון היקר" במקום השביעי עם 5 מיליון דולר כבר מזמן לא מאיים על "אווטאר", ואילו "איש הזאב" עם 4.1 מיליון בלבד. את העשירייה סוגרים "Tooth Fairy" הוותיק עם 3.5 מיליון בסוף השבוע השישי שלו בקולנוע, ו"Crazy Heart" עם 2.5 מיליון במקום האחרון.

אין תמונה
הוציאו אותו "מעבר לגדר". ליאור פרחי

>> חודש גזעי: אלירז שדה הכי מטוקבק בפברואר