פריס הילטון (צילום: Phil McCarten, GettyImages IL)
הילטון. רחוקה מהאוסקר | צילום: Phil McCarten, GettyImages IL

כמדי שנה, 24 שעות לפני טקס פרסי האוסקר התקיים בלוס אנג'לס טקס פרסי ה"ראזי" (המכונה גם "פטל הזהב"), בו נבחרים הסרטים, השחקנים והיוצרים הגרועים ביותר של השנה החולפת. כצפוי, הקומדיה הכושלת "לאב גורו" בכיכובו של מייק מאיירס ככבה באירוע. "לאב גורו" נבחר כסרט הגרוע ביותר, מאיירס הוא השחקן הגרוע ביותר, והתסריט שהוא היה שותף בכתיבתו נבחר כתסריט הגרוע ביותר.

למזלו של הקומיקאי הקנדי, יש פריס הילטון בעולם והיא תמיד תצליח למשוך יותר תשומת לב. יורשת המיליארדים קטפה אף היא שלושה פרסים ב"ראזי". היא נבחרה כשחקנית הגרועה ביותר על הופעתה בקומדיית הנפל "The hottie and the nottie" (קטגוריה בה גברה בין השאר על ג'סיקה אלבה שהייתה מועמדת על הופעתה ב"לאב גורו"), כשחקנית המשנה הגרועה ביותר על הופעתה באופרת הרוק התמוהה "REPO! A genetic opera", וכן בפרס צוות השחקנים הגרוע ביותר בו התחלקה עם שאר חבריה ל "The hottie and the nottie".

זוכים בולטים נוספים בטקס ה"ראזי" היו פירס ברוסנן, שנבחר כשחקן המשנה הגרוע ביותר על הופעתו ב"מאמא מיה", והבמאי הגרמני יואה בול שזכה, כצפוי, בקטגוריית הבימוי הגרוע ביותר על לא פחות משלושה סרטים: "In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale ", "1968: Tunnel Rats", ו "Postal".