אין תמונה
מפחיד, מה שקורה שם. יעד סופי 4

החום בארה"ב ממשיך כנראה להשפיע על הקהל, שזורם בהמוניו לסרט האימה "יעד סופי 4" ומשאיר אותו, זה השבוע השני ברצף, בראש טבלת שוברי הקופות עם הכנסות של לא פחות מ- 12.4 מיליון דולר.

הכוכב התורן של הוליווד, בראדלי קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"), לוקח איתו את סנדרה בולוק למקום השני בטבלה עם הכנסות של 11.2 מיליון דולר לקומדיה הרומנטית "הכל אודות סטיב". הסרט מספר על בחורה אקסצנטרית שמחליטה כי החזאי ברשת cnn הוא גבר חייה ומחליטה לחרוש את ארה"ב בעקבותיו (מישהו אמר דני רופ?).

בראד פיט ממשיך לככב במקום השלישי עם סרטו של קוונטין טרנטינו "ממזרים חסרי כבוד". הסרט שהכניס השבוע 10.8 מיליון דולר בהחלט מקדם את הקריירה של פיט שלאחרונה יש האומרים כי דעכה לה מעט. נקווה שהאישה שאיתו, שאנג'לינה ג'ולי, תדע איך לאכול את זה.

במקום הרביעי נמצא הסרט החדש של ג'ראלד באטלר "גיימר". הסרט העתידני המציג את החיים כמשחק מחשב אחד גדול הכניס בסופ"ש האחרון 9 מיליון דולר. פיטר ג'קסון סוגר את החמישייה הראשונה עם סרט החייזרים "District 9" והכנסות של 7 מיליון. סרט האימה "ליל המסכות 2" נושף בעורפו של ג'קסון אך מגיע רק למקום השישי.

סרט הביוגרפיה "ג'ולי וג'וליה" בכיכובה של מריל סטריפ ממשיך לעורר עניין אך מגיע רק למקום השביעי. הסרט יוקרן אצלינו בפסטיבל הסרטים בחיפה שנפתח ב- 3 באוקטובר. את המקום השמיני תופס הסרט "ג'י.איי.ג'ו – כוח המחץ" שגרף 5.1 מיליון.

הסרט הרומנטי משהו "אשתו של הנוסע בזמן", לא מצליח לגבור על סרטי האימה והמדע בדיוני ומתמקם רק במקום התשיעי. את הטבלה סוגרת הקומדיה " Extract" עם הכנסות של קצת פחות מ- 4.2 מיליון דולר.

אין תמונה
טבלת שוברי הקופות בלשבוע הראשון של ספטמבר

עוד ב-mako בידור: רגע לפני שהי טסה לאוגנדה, תפסנו את רותם סלע בבגד ים מנומר. האמא מירי בוהדנה מראה שאפשר. עדי נוימן בילתה במסיבה לכבוד החדש של טרנטינו ואיך הפתיע דייויד בקהאם את ויקטוריה לרגל 10 שנות נישואין?

והנה תירוץ מצוין לבהות בתמונות של בר רפאלי ואסתי גינזבורג. לחצו כאן למשחק הפפראצי