מתוך ג'י.איי.ג'ו כוח המחץ (יח``צ:  יחסי ציבור )
מתוך ג'י.איי.ג'ו כוח המחץ. באמת היה חסר קצת אקשן בקיץ | יח``צ: יחסי ציבור

קיץ 2009 עדיין לא אמר, מתברר, את המילה האחרונה בכל הקשור לשוברי קופות עם מקסימום פיצוצים ואפקטים ומינימום עלילה והגיון. וכך כובש בסערה מותחן הפעולה "ג'י.איי.ג'ו כוח המחץ", הסרט החדש מבית היוצר של הבמאי סטיבן סומרס ("ואן הלסינג", "המומיה"), את פסגת טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע האחרון עם הכנסות של 56.2 מיליון דולר.

העלילה? בדומה לסדרת הילדים המוכרת ששודרה בישראל בשנות ה-80' וה-90', קצין בכיר (דניס קווייד) מקבץ יחדיו בוגרים נבחרים של יחידות עילית ומקים יחידה סופר עילית, שבעזרת מיטב הצעצועים הקטלניים והחדישים ביותר יוצאים להציל את העולם מידי ארגון קוברה ולהוכיח, שוב, שאין כמו ארצות הברית של אמריקה כשצריך לבעוט לרעים בתחת ולעשות סדר.

 למקום השני נכנסת הקומדיה "ג'ולי וג'וליה", עם מריל סטריפ הבלתי נלאית ואיימי אדמס, על מערכת יחסים מיוחדת הנרקמת בין שפית המתמחה בבישול צרפתי (סטריפ) ואישה מתוסכלת (אדמס), המחליטה לקחת פסק זמן של שנה בחייה ולבשל את כל 524 המתכונים בספרה רב המכר. נורה אפרון ביימה, והסרט גרף 20.1 מיליון דולר.

"אנשים מצחיקים", הקומדיה החדשה של אדם סנדלר, ממשיכה לא להצחיק ואחרי ספתח מאכזב בשבוע שעבר יורדת למקום החמישי עם הכנסות של 7.8 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 40.4 מיליון בשבועיים. במקום השביעי כניסה מאכזבת למותחן "הבריחה המושלמת", עם טימותי אוליפנט ומילה ג'ובוביץ', על זוג היוצא לשיט קיאקים במהלך ירח דבש בהוואי וחובר שלא בידיעתו לשני רוצחים קטלניים. הסרט גרף 5.7 מיליון דולר בלבד.

סוגרת את העשירייה המובילה כניסה נוספת לדרמה הקומית העצמאית "500 ימים של קיץ", אודות גבר צעיר (ג'וזף גורדון-לוויט) המתאהב נואשות באישה שאינה מאמינה באהבה (זואי דשנל). הסרט גרף 3.7 מיליון דולר.

טבלת שוברי קופות
צילום:

עוד בmakoבידור: מילי אביטל מבלה עם המשפחה בים; שלב מכירת המזכרות של מייקל ג'קסון החל; הנרי דוד מככב בדרמה יומית ברוסית; אילנית לוי ומרינה קבישר מבלות ביחד; הרגעים שלא ראיתם בעצרת הגאווה;  בר רפאלי ממריאה לאיים המלדיביים; עומר אדם מדלג מהופעה בקיסריה לפסטיבל שירי הילדים ורז זלצרמן, אחיה של נטע לי, בדרך לקמפיין ראשון.