בר רפאלי מתחילה לחשוב על היום בו כבר לא תצעד על המסלולים הנחשבים בעולם ותדגמן הלבשה תחתונה.
העיתון "כלכליסט" מפרסם הבוקר כי רפאלי הצטרפה לאחרונה למיזם אינטרנטי של שיווק הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, שם תהיה אחראית על עיצוב המוצרים, כאשר אחת הקולקציות תיקרא על שמה. בנוסף, היא תשמש פרזנטורית של החברה.
רפאלי תשתף פעולה עם דוגמן העבר ואיש עסקים בהווה, דודי בלסר, שישמש כמנכ"ל המיזם הנקרא Undeez, כאשר עיקר פעילות החברה תתמקד בשוק הבינלאומי.
בין המשקיעים בחברה, שגייסה עד כה למעלה ממיליון דולר, גם יפתח ויזל, לשעבר מבעלי חברת "פוקס", לה רפאלי משמשת כפרזנטורית. הרעיון למיזם היה של בלסר ואילו רפאלי תהיה אחראית על השיווק ועל הפיתוח העסקי של החברה. החברה תתמקד במכירה ברשת.
בראיון שנתנה רפאלי למגזין "elle" בסוף השבוע האחרון, היא הסבירה: "אם אני אוהבת זוג של בגדים תחתוניים אני קונה 30 זוגות באותו הצבע, אבל אין לי זמן ללכת לקנות תחתונים כל הזמן". סיבה מעולה לפתוח חברה במלמעלה ממיליון דולר.
המיזם עתיד לצאת לפועל כבר בחודש דצמבר הקרוב וצילומים לקטלוג של החברה יערכו השבוע. אנחנו לא נתנגד לראות את בלסר מדגמן את קולקציית הגברים של החברה.