היא אמנם מתהלכת סביבינו כבר כמה ימים עם שיער אדום, אך רק אתמול ראו כולם את התוצאה הסופית. זה קרה בהפסקת הפרסומות הראשונה, בה נראתה הפרסומת המדוברת של פאולינה אלברשטיין ל"תפוזינה".
אז איך עשו את כל זה? אלברשטיין התייצבה באחד הימים בשבוע שעבר במספרה כדי לעבור את השינוי. לאורך כל העבודה של הספר היא נראתה רגועה במיוחד והתרכזה בעיקר בסמארטפון שלה. כשראתה את התוצאה הסופית היא הייתה קצת בשוק אבל התרגלה מהר מאוד לעניין.
בחברה לא רצו שהיא תחשוף את הלוק החדש עד שידור הפרסומת ולשם כך רכשו לה פאה בשווי 13 אלף שקלים, שתראה ממש כמו השיער האמיתי של הבלונדינית לשעבר. אבל כידוע זה לא ממש הצליח להם ואנחנו ראינו אותה ג'ינג'ית כבר לפני הרגע הגדול.
כזכור, אלברשטיין לא הייתה היחידה שקיבלה את ההצעה להפוך לכמה רגעים לנערת תפוזינה. אור דניאל קיבלה גם היא את ההצעה אך סירבה מאחר והתנתה זאת בכך שהיא תהפוך להיות נערת תפוזינה הבאה של המותג באופן קבוע, ובחברה לא יכלו להתחייב על העניין.
עכשיו, מסתבר, שנערת תפוזינה הנוכחית לירז דרור לא תמשיך בתפקידה ובחברת יפאורה תבורי החלו לחפש את נערת תפוזינה הבאה. אלברשטיין לא באה בחשבון כרגע וגם דניאל ירדה מהפרק עקב קשיים טכניים. החיפושים בעיצומם.