מצד אחד מארינה מקסימיליאן בלומין הורידה בשנים האחרונות עשרות קילוגרמים, שבין השאר הביאו אותה לככב יותר במדורי הרכילות מאשר במדורי המוזיקה.
מצד שני, הקילוגרמים האבודים הם הסיבה שבימים אלה החליטה חברת "עונות" לא לחדש איתה את החוזה לעונה הבאה.
כשהחלה ממ"ב לדגמן עבור החברה לפני 8 עונות המשקל והמראה שלה היו שונים לחלוטין, אך עם השינוי הדרסטי שעברה בשנים האחרונות הבינו קברניטי החברה כי היא כבר לא מתאימה למה שהמותג מעוניין לשדר.
לכן, בישרו לאחרונה אנשי החברה לאנשיה של מארינה על פרידה לאחר לא מעט שנים.
לנעליה תיכנס הדוגמנית הוותיקה מיכאלה ברקו, שעל פי מקורבים תשלשל לכיסה עבור הקמפיין הקרוב סכום של כ-200 אלף שקלים.
מחברת "עונות" נמסר בתגובה: "אנו מודים למארינה על 8 עונות נפלאות ומוצלחות יחד, שמחים בבחירתנו בה כפרזנטורית של המותג ועל תרומתה להצלחת החברה ומאחלים לה דרך צלחה בהמשך. הבחירה במיכאלה ברקו נעשתה כחלק מתהליכי הצמיחה וההתרחבות של החברה. מיכאלה מייצגת עבורנו את האישה האידיאלית, היפה, המוצלחת ובעלת בטחון עצמי, זאת המצליחה לנהל בית לתפארת וכן לתפעל קריירה במקביל. אישה שמחייכת לעולם כדרך חיים, וסוחפת אחריה את הסובבים אותה. ועל כן, מיכאלה נמצאת בהלימה לאישיות המותג ומודל הזדהות לנשים רבות".
>> עדי הימלבלוי ומארינה מקסימיליאן מהפנטות
mako בידור בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ובגוגל +