מצבה הקשה של הכנרת גרם אפילו לבר רפאלי ונינט לשלב כוחות. העיקרון השיווקי הוא שאם המדינה מבקשת לחסוך במים אפשר אולי לזלזל, אבל לעמוד מול בר ונינט - זה כבר יהיה הרבה יותר קשה.

"ברגע שאני רואה את נינט עושה משהו, גם אני עושה אותו", אומרת רפאלי. "אני מקווה שגם אנשים אחרים ירצו לחקות אותה ויחסכו במים". נינט מדקלמת את השורה שעליה לומר: "חייבים להציל את הכנרת, לכן אסור לתת למים לזרום סתם. אין לנו ברירה".

שתי הבנות הושפעו מהפרסומת הקודמת לחיסכון במים של רננה רז. בפרסומת נראית רז כשפניה מתייבשות ונסדקות לאט לאט. בזכותה, הן מוכנות שגם פניהן יושחתו.

"כשאני מתקלחת ולא סוגרת את הברז, אני נזכרת ברננה ומהר סוגרת את המים", סיפרה נינט. "יש לי עניין עם הכנרת. לפני שלוש שנים הופעתי שם, ואז כשחזרתי לפני כשנה קו המים כבר לא היה אותו דבר. היו שם סלעים, הכנרת חזרה אחורה, אין מים". רפאלי, לעומת זאת לא עושה אמבטיות.