אחרי שנבחר למאסטר שף של ישראל תום פרנץ לומד לנצל את המומנטום וקוטף קמפיין חדש. והרי מה מאסטר שף יכול להוביל בצורה הטובה ביותר אם לא אוכל?
פרנץ (39) נבחר להוביל את קמפיין יוגורט דנונה של שטראוס שבמסגרתו יצר סדרת מתכונים לאפייה ובישול על בסיס יוגורט.
לאחר הזכייה במאסטר שף החליט תום להסתובב פחות באירועים והשקות ולהקדיש את כולו לעולם הקולינריה ואף כותב בימים אלה ספר בישול, שיצא לאור ברחבי אירופה.
תום, הגיע הזמן.
"שמחתי על האתגר לפתח מתכונים בריאים, קלים, כשרים ובעיקר ומאוד טעימים שאני יכול לחלוק עם הציבור הישראלי".