נטלי דדון ובת אל מסיקה (אשתו של מעצב התכשיטים צורי מסיקה) עובדות כבר תקופה ארוכה על מותג בגדי ים חדש ומשותף שלהן.
אחרי חודשים ארוכים של עבודה ושיתוף פעיל של התהליך ברשת החברתית, עכשיו זה קורה.
השתיים השיקו השבוע באופן רשמי את אתר הקניות האינטרנטי של המותג שלהן, "בי נוטי" בקמפיין שצולם כולו באייפון ללא פוטושופ ועזרים נוספים.
סיבה מספיק טובה עבורנו לספק לכם עוד כמה צילומים של בגדי הים החדשים שבקולקציה.
ברור שלצורך הצגת המוצרים החדשים שלהן הן השתמשו ביתרונות הבולטים שלהן ודיגמנו בעצמן. מיתרונות המקצוע.