הטופמודל המצליחה, בר רפאלי, העלתה היום בצעד מפתיע לחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלה תמונה בה היא נראית לצד חברה נוספת וחטיף של המותג קליק.

לצד הפוסט, רפאלי הוסיפה את הכיתוב: "אלינור ואני משפחה. אבל האהבה שלנו לשוקולד, לא קשורה לגנים. זו סתם אהבה מעצבנת מרגיזה ובלתי אפשרי. להתגבר עליה!! #kliklabel".

פוסט זה נחשף לכמיליון וחצי עוקבים בחשבון האינסטגרם של רפאלי ולמעלה משני מיליון גולשים בפרופיל הפייסבוק שלה. התמונה המפתיעה עולה בתזמון בעייתי במיוחד, לאחר התפוצצות פרשת "סטטוסים מצייצים".

עוד ב-mako סלבס:

כזכור, העמוד המדובר העלה את עניין הפוסטים הממומנים לסדר היום. כאשר נחשפו העסקאות שנסגרו במסגרת ניהול הדף, פייסבוק סגרה את העמוד הפופולרי בניהולו של אבי לן עקב הפרה בוטה של חוקיה.

הפוסט של רפאלי גרר, כצפוי, תגובות של גולשים שטענו כי מדובר בפרסומת בוטה. גורמים בתעשייה אומרים כי זו לא פעם ראשונה בה סלבס מקבלים עשרות אלפי שקלים על העלאת פוסט מסחרי מסוג זה. "היות ומדובר במישהי כמו בר רפאלי, שהיא נחשבת למותג היקר בישראל, יש מצב כי קיבלה על זה פוסט זה עשרות אלפי שקלים"

אנחנו בוודאי לא זרים להתנהלות של חברות שונות בתעשיית הבידור שמעדיפות לשלם עבור פוסטים ממומנים שאותם יעלו הסלבס ברשתות החברתיות הגועשות שלהם מאשר על פרסומות בשיטה הישנה. שיטות התשלום משתנות, כמובן, ממשרד למשרד ומסלבריטאי לסלבריטאי.
 
גורם בתעשיית הפרסום אמר כי "יש מי שמקבל על כל עוקב חצי שקל ויש מי שמקבל סכום גלובלי. הכל תלוי באותו סלב, ברמה שלו, אם הוא ברמה גבוהה כמו בר רפאלי, הוא יכול לקבל כמה עשרות אלפים על פוסט, אם הוא מקומי אז בין 5,000-10,000 שקלים".
 
תגובת יוניליוור: "ידענו שבר רפאלי אוהבת שוקולד והחלטנו לשלוח לה חבילה מפנקת של קליק לייבל החדש. אנו שמחים שבר אהבה את המוצרים ופירגנה לנו בעמוד האינסטגרם שלה".
 
מפייסבוק ישראל טרם נמסרה תגובה. 
 
תוכן שיווקי (צילום:  איל יצהר)
יפעלו באותו האופן? לן | צילום: איל יצהר
 
אין תמונה
תגיב בקרוב? מנכ"לית פייסבוק, עדי סופר תאני

פניות לכתב גיל משעלי: gil.mishali@mako.co.il