מירן בוזגלו, משפיענית וכוכבת הריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס", קוטפת קמפיין חדש ושווה במיוחד למותג מוצרי הניקוי "טאצ'". בוזגלו הולכת להיכנס לנעליה של אילנית לוי, ששימשה כפרזנטורית הקודמת במשך ארבע שנים. 

בדומה לאילנית, גם מירן משתפת את מאות אלפי עוקביה בטיפים שלה לניקיון ובישול - ונראה שאין מתאימה יותר ממנה לג'וב החדש הזה. הקמפיין עתיד להיות מצולם בימים הקרובים ולעלות לאוויר ממש בקרוב על מסכי הטלוויזיה, שלטי חוצות ובדיגיטל. 

View this post on Instagram

A post shared by Miran Buzaglo - מירן בוזגלו (@miranbuzaglo)

ולפרט שבאמת מעניין את כולנו, עלותו של הקמפיין מוערכת בכ-4.5 מיליון שקלים, ובוזגלו עתידה לקצור סכום יפה בעל 6 ספרות שייכנס היישר לחשבון הבנק שלה. כזכור, קודמתה, אילנית לוי, דאגה להכניס גם את בעלה, אלירז שדה, לקמפיין. אז אנחנו לגמרי אופטימיים שגם מירן תעשה זאת, וממש בקרוב נוכל לראות גם את בעלה, מאור בוזגלו, לוקח חלק בפרסומת משותפת - או לפחות שיבוא לבקר אותה על הסט, זה בסיסי.