אנחנו עוקבים מקרוב אחרי הפעילות העסקית של כוכב "הכרישים", דובי פרנסס, שנכנס לחיינו עם הצהרות "אני בחוץ" בלתי נשכחות. באוקטובר האחרון סיפרנו לכם שדובי התחיל לגייס עובדים לחברת הסטארטאפ שלו בתנאים מטורפים, וכעת, כשמשבר הקורונה מאחורינו ושוק העבודה חוזר לחיים - דובי יוצא בקמפיין נוסף.
איש העסקים הנודע יצא בקמפיין משאבי אנוש בכל רחבי הארץ, על מנת לענות על הבעיה הגדולה ביותר בעולם ההייטק של ימינו - מחסור בכוח אדם. דובי רכש שלטי חוצות בתל אביב, הרצליה, חולון, בנימינה, פתח תקווה ובני ברק, והשיק קמפיין דיגיטלי באונליין. הקמפיין כולו סובב סביב הקריאה להייטקיסטים להצטרף לחברות הסטרטאפ בפורטפוליו של קרן Group 11, אותה הוא ייסד ומנהל.
"לצערנו מחסור העובדים בהייטק זו בעיה מחריפה", אמר דובי. "המצב טוב מבחינת הכסף בשווקים, אנחנו בתקופה מעולה גם מבחינת המכירות של החברות, כי במהלך הקורונה העולם למד לסגור עסקאות במהירות דרך האונליין. אבל האתגר המרכזי שיש כיום לענף ההייטק הוא כח האדם. בפורטפוליו של Group 11 נמצאות חברות בשלבים שונים, מ-5 חברות יוניקורן בשווי מיליארדי דולרים כל אחת, עד חברות בשלבי צמיחה ובשלב התחלתי, כך שכל אחד יכול למצוא אצלנו את מקום העבודה המועדף עליו".
בפעם האחרונה שדובי גייס עובדים לאחת החברות שלו הוא הציע למצטרפים משלוח של ריהוט ביתי, מימון שירותי בייביסיטר, אינטרנט ביתי, משלוחי ארוחות ואספקת ציוד נלווה. אם אתם שואלים אותנו - אנחנו בפנים.