שבועות של חופשה מפנקת בארצות הברית הגיעו לקצם השבוע כשטיילור מלכוב ובן זיני חזרו לארץ, ועוד לא הספיקו לפרוק מזוודות - אלא המשיכו ישר לצילומי קמפיין חדש ומיוחד בעלות השקעה של כ-3 מיליון שקלים.
השניים לוהקו לקדם את הקמפיין החדש של חברת "רהיטי דורון" וישיקו מיטה חדשה העונה לשם "מיטת לישונ'צלי" - אותו חידוד לשוני אותו זיני ניסה להכניס ללקסיקון במהלך "האח הגדול VIP".
מתברר כי בסוף החידוד לא רק תפס, אלא זיכה אותם בקמפיין זוגי ראשון למיטת ילדים נפתחת המזמינה חברים לישונ'צלם. מה נגיד לכם? זה חמוד והגיוני מדי מכדי שנכעס על זה, אז כל הכבוד.
וזה אפילו לא החלק הטוב ביותר: על פי הערכות, עבור הצילומים הללו יקבלו השניים סכום מדהים של 300 אלף שקל. בשלב הראשון, יושקו שיר וקליפ באורך מלא בעמוד היוטיוב של השניים, ובהמשך תעלה גם גרסה מקוצרת בכלי התקשורת.