האם יש משהו שסלבס לא יעשו בשביל כסף? כנראה שלא הרבה. להגנתם נאמר - אין הרבה דברים שאנחנו לא נעשה בשביל כסף.

כשזה מגיע לסקס...אני שמה את הסיפוק של הגבר שלי במקום הראשון! כי כשהוא מרוצה, אני מרוצה... והגבר שלי תמיד מרוצה! הגיע הזמן שתלמדי איך לגרום לזה לקרות! הרשמי עכשיו לקורס של אביבית בר זוהר לזיוף אורגזמה!! (לינק ב-bio)

A post shared by Avivit Bar Zohar אביבית (@avivitbarzohar) on

 השבוע, אביבית בר זוהר הגיעה לגבהים חדשים (או למקום הנמוך ביותר) והעלתה סרטון אפילו פחות פמיניסטי מההגיגים הרגילים שלה, בו היא מעודדת נשים לזייף אורגזמות כדי לספק את הגבר שלהן ואף מציעה סדנה לזיוף אורגזמות בהדרכתה. הרשת כמובן סערה סביב התחבולה האחרונה של בר זוהר לסחוט כסף מנשים תמימות, אבל מתברר שבכלל מדובר בקמפיין של דורקס, שנחשף בטרם עת על ידי גולשים מתוחכמים שגילו שזהותם של דורקס כמפרסמים הוסגרה בקוד אתר ההרשמה לקורס.

לכבוד התכסיס המוצלח של אביבית, שעצבן אך הרשים אותנו בו זמנית, הנה עוד כמה קמפיינים של מפורסמים שעבדו על הקהל בשביל תלוש שכר:

אהובתי ❤️

A post shared by אביחי אוחנה Avihai Ohana (@avihai_ohana27) on

אביחי, שלוף ת'טבעת

בזמן שאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי עוד בדקו את טיב היחסים ביניהם בבית ״האח הגדול״, שלטים שעליהם הכיתוב ״אביחי, שלוף ת׳טבעת״ החלו לצוץ בארץ. אבל לא היה מדובר במעריצים של זוג הריאליטי שרצו לזרז את העניינים, אלא בתחרות מסחרית של חברת שירותי ברים שעודדו את הלקוחות הפוטנציאליים להציע נישואים באופן מקורי ולזכות בפרס.

@danaron7 @yarivnati אין כמו לפתוח את הבוקר עם התמונה של הזוג המלכותי הזה כפרה עליכם מלכתי דנה ומלכי יריב❤️❤️

A post shared by danaron&yarivnati (@danaronyarivnati) on

דנה רון ויריב נתי מתגרשים. או לא

ב-2013 פרסמו שני בני הזוג פוסטים קורעי לב על פרידה, שהפתיעו ברמת הפתיחות והאנושיות שלהם ועוררו אמפתיה. לא רק זה - הם עדכנו את הסטטוס הזוגי שלהם בפרופיל הפייסבוק, שזהו כידוע צעד רציני יותר מפגישה ברבנות. בכל זאת, גם אם נפלטת מתוכנית ריאליטי, פרידה הוא תהליך קשה שכל אחד ואחת יכולים להזדהות איתו. מה שהקהל פחות הזדהה איתו הוא הגילוי שהשניים בכלל לא נפרדו, אלא העמידו פנים לטובת קמפיין למסטיק שמבקש ״להיפרד מהשאריות״.

A post shared by Oshri Cohen (@oshricohen) on

אושרי כהן משחק לנו בלב

לפני שנתיים העלה השחקן הנחשק סרטון אינסטגרם בו הוא כורע ברך ומציע נישואים לחברה שלו. אבל לא, לא הצעה ולא נישואים, אלא פרסומת שהכניסה לכיסו עוד כמה שקלים. כהן לקח חלק בקמפיין של רב בריח, שניסו למכור לזוגות מפתח אדום שמטרתו הצעת מגורים משותפים, ממש כפי שטבעת יהלום משמעה הצעת נישואים.

דנה מלכת דרמה

באוקטובר האחרון פירסמה דנה אינטרנשיונל פוסט נסער בפייסבוק וכתבה שפרצו לה לפייסבוק, לחיים ולמקום הכי אישי והתחננה שכל מי שנחשף לתמונות המביכות שדלפו לא יפיץ אותן. אחרי שגרמה לכולנו לפנות לקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי להבין למה התמונות המדוברות עוד לא הופיעו בהן, דנה העלתה פוסט מתנצל, הודתה שמדובר היה בקמפיין לבזק אבל התרגשה בטירוף מכמה שהקהל שלה דואג לה.