חמישה חודשים אחרי שאחותו הגדולה, בר רפאלי, הרעידה את התעשייה כשהעלתה לראשונה בחייה פוסט מסחרי לחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה, האח הקטן לבית רפאלי הולך באותה הדרך בדיוק.
און רפאלי מבין כבר בגיל 18 שהכסף אולי מגיע בכמויות מההורים אבל כדי להתפרנס כראוי הוא צריך להתחיל לנצל את מה שנתן לו הטבע - לוק הורס וכמה עשרות אלפי מעריצים באינסטגרם.
רפאלי ג'וניור העלה תמונה רטובה שלו על שפת הבריכה הביתית כשהוא אוכל חטיף "קליק" של חברת "יוניליוור" בתוספת הכיתוב: "מתוק ומלוח זה החיים" וכמובן, האשטאג "קליק".
עוד ב-mako סלבס:
- ההצגה חייבת להמשך: עוז זהבי מתאושש מהפרידה
- השלמת פערים: רוסלנה ויאן מבלים בבריכה
- דרמה: מה עצר את הצילומים של יאנה יוסף?
לתמונה של הג'וניור נחשפו 66,413 העוקבים שלו ועל פי ההערכות, עבור המחווה המשתלמת הוא קיבל כמה אלפי שקלים. אחותו, לעומת זאת, זכתה לעשרות אלפי שקלים אבל בכל זאת, לה יש שני מיליון עוקבים מהעולם כולו.
זאת אגב, לא הפעם הראשונה שאון גוזר קופון על פרסום פוסטים בחשבון האינסטגרם שלו. בעבר פרסם פוסטים ובהם אחד ממותגי המעדנים המובילים ואחד נוסף בו הציג מותג אלכוהול.
גורם בעולם הפרסום מסביר כי "און הוא אחד ממובילי דעת הקהל המובילים לבני נוער וילדים, כל פוסט שלו שווה הרבה". עוד הוא הוסיף כי "און זוכה לעשרות הצעות מהסוג הזה בכל יום ומסרב, רק מה שמתאים לו ונראה לו נכון הוא מעלה".
מחברת "יוניליוור" נמסר בתגובה:
"כחלק מהשקת קליק בייגלה, וכמו בכל השקה של מוצר קליק חדש, שלחנו מארז מפנק לתפוצה רחבה של מובילי דעה ועיתונאים. אנחנו מודים לכל מי שהחליט לפרגן לנו".